יום שלישי, 29 ביוני 2010

חופשה רומנטית

צימרים כידוע, מתאים בעיקר לזוגות צעירים (גם למבוגרים, אך בעיקר צעירים) המעוניינים בחופשה רגועה ורומנטית, לכן לא מעט אנשים מחפשים את המושג צימרים רומנטיים. גם לי בא לקחת חופשה של כמה ימים עם חברה שלי, ככה בשביל להרגיע את הנפש ולמצוא יותר זמן איכות עם החברה, אפילו ביקשתי ממנה שתתחיל לבדוק מקומות ומחירים של צימרים רומנטיים למרות שאני לא יודע אם אני יוכל לקחת חופש מהעבודה.

צימרים רומנטיים יכול להוות פתרון נחמד למי שרוצה להנות מאווירה שאנטית ושלווה עם בת זוגתו. צימרים רומנטיים מבטיחים שלל דברים כיפיים ומפנקים כמו: ג'קוזי, ארוחת בוקר מקסימה על רקע נוף ירוק ומדהים, בקבוק יין טעים להפליא להשלמת הפסטורליה. רצוי גם שהצימר שבחרתם יהיה קרוב לאטרקציות בילו נוספות כדי שתוכלו לצאת לטייל גם מחוץ לצימר, אולי לעשות איזה פיקניק נחמד, או משהו יותר ספורטיבי כמו טיול אופניים.

הייתי מת לצאת עכשיו לחופשה. לשכוח מכל הצרות, להתפנק לי בארוחות מפנקות, לבלות בייחודיות עם חברה שלי. חברים המליצו לי על צימרים רומנטיים. אני האמת טיפוס קליל כזה, לא רומנטיקן גדול לכן קיבלתי את זה קצת בכבדות שהם הציעו לי צימרים רומנטיים. אבל אחרי זה קצת חשבתי על זה ואמרתי לעצמי: לעזאזל, למה לא? מה לי לא מגיע קצת חופש? אולי ללכת לאיזה צימר נחמד עם חברה שלי באמת יכול להיות פתרון סבבה.

מאז שהשתחררתי מצה"ל הייתי עסוק מאוד בעבודה ולא מצאתי כמעט זמן לעצמי וגם לא לחברה שלי שגם היא בעצמה הפכה פתאום לבחורה עסוקה למדיי. הרגשנו שנינו שחיינו הפכו בנאליים משהו ואולי הגיע הזמן לחופשה. בעוד אני רציתי משהו רציני כמו טיול הודו, תאילנד או דרום אמריקה, היא הציעה צימר רומנטי פה בארץ. היא אומרת שהרבה חברות שלה בילו בצימרים רומנטיים עם בני זוגם וממש נהנו ושכדאי לנו גם. אני אישית העדפתי לעשות טיול לחו"ל מאשר "צימרים רומנטיים" (מי ישמע) אבל בעיקרון אני לא יודע אם אני יוכל לקחת חודש חופש מהעבודה, אולי כדאי שאני אחכה להזדמנות אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה