יום שלישי, 1 ביוני 2010

חברת הסעות אוטובוסים


אני שונא אוטובוסים! מאז שהשתחררתי מהצבא אני לא יכול לראות יותר אוטובוס. אמנם זה שימש אותי ויכולתי להגיע לכל מקום עם האוטובוסים אבל ברור שזה נמאס. אין לי כח יותר להידחף בין האנשים, והכי הכי מעצבן היה לחכות לאוטובוס! אם כי, יש לציין שדווקא בטיולים עם היחידה מאוד אהבתי את הנסיעה. אך ברור שזה שונה לגמרי כאשר נוסעים באוטובוס שמזמינים מחברת הסעות אוטובוסים עם חברים מאשר לנסוע באוטובוסים ציבוריים. חשוב גם כמובן שחברת הסעות אוטובוסים תספק אוטובוס נקי שיהיה נעים לנסוע בו.

אני זוכר בצבא נסענו כל היחידה לאילת. היינו יחידה של איזה 100 אנשים ויצאנו בשני אוטובוסים מהבסיס. אני לא יודע אם בצבא יש להם חברת הסעות אוטובוסים משלהם או שמזמינים גם מהחברות שיש בשוק. אמנם הנסיעה באוטובוס הייתה קצת מעייפת אבל בסה"כ היה גם צחוקים בנסיעה. בכלל נדמה כי מדובר על חברת הסעות אוטובוסים ברמה כי הנהג היה מאוד אדיב ושם לנו איזה שירים שאנחנו רוצים ובנוסף האוטובוס היה מצוחצח והגיע בדיוק בזמן. בכלל כל היום היה כל כך כייף, אכלנו ארוחת ערב בויליג', היה אוכל ממש טוב, והיה לנו שם ערב ריקודים עם מוסיקה ושתייה, היה ממש כיף ומגניב.

בניגוד למה שהרבה מאוד חושבים, אני חושב שהתחבורה הציבורית בארץ בסדר גמור. בעיקר התחבורה של האוטובוסים. אז אמנם אין לנו עדיין רכבת תחתית (מדינה קטנה מה לעשות), וגם הרכבת הרגילה לא מגיעה לכל מקום, אבל דווקא מבחינת אוטובוסים אני חושב שאנחנו די מתפתחים בתחום. גם חברות הסעות אוטובוסים פה בארץ מרביתם מספקים שירות טוב וניתן להזמין הסעה כמעט לכל מקום. אין ספק כי שירותי הסעות אוטובוסים בהחלט שירות נדרש.

אני אישית גר בדרום תל אביב, וכדי להגיע לצפון תל אביב אני צריך לקחת שני אוטובוסים. אוטובוס אחד לתחנה מרכזית ומשם עוד אוטובוס שמגיע לצפון תל אביב. זה ממש מעצבן! אני שונא להיסחב כל כך הרבה באוטובוסים. אין לי רכב ויש לי הרבה חברים שגרים בצפון תל אביב, אנחנו אוהבים מאוד לשחק כדורגל בספורטק. חבל שאין חברת הסעות אוטובוסים פרטית שתסיע מי שרוצה תמורת תשלום צנוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה