יום חמישי, 3 ביוני 2010

סדרות מצחיקות

אני אוהב תוכניות בידור והופעות של סטאנדפיסטים. אחד התוכניות שאני הכי אוהב זה צחוק מעבודה בהנחיית שלום אסייג. זו תכנית ממש מצחיקה לדעתי וכל תכנית יש הופעות סטנד אפ של מספר דקות של כמה סטנדאפיסטים כמו: ארז שלם, קובי מימון, יעקב כהן... בנוסף, כל תוכנית מביאים אמן מפורסם שיעשה פעם ראשונה בחייו מופע סטנד אפ.

אחד הסטנדאפיסטים שאני הכי אוהב זה שחר חסון. מופעי הסטנד אפ שלו פשוט קורעות מצחוק! הוא "משוגע", מאוד פעיל ודומיננטי ואוהב להסתלבט על כל אחד ובטוח לא יכול להיות אפילו רגע אחד של שעמום איתו. הבנאדם מסוגל לאלתר מופע סטנד אפ של 3 שעות! כלומר לבוא לבמה ופשוט להריץ מופע של 3 שעות בלי להתכונן אליו בכלל.

סטנדאפיסט שאני ממש אוהב זה אדיר מילר. אני מאוד מתחבר להומור שלו, הייתי בכמה מופעי סטנד אפ שלו ואף פעם לא נמאס לי. גם מאוד אהבתי הסדרה המצליחה שלו בטלוויזיה "רמזור", היו שם כמה פרקים שפשוט גרמו להתגלגל מצחוק!. לדעתי לא קל להיות קומיקאי ולעלות ככה על במה מול מאות אנשים ולערוך מופע סטנד אפ, צריך הרבה כישרון, חוש הומור ובעיקר המון המון ביטחון.

בתור אחד שממש אוהב קומדיה, תוכניות קומדיה, סדרות קומדיה, סרטים מצחיקים, מופעי סטנד אפ וכדומה, אני יכול לשבת בבית שעות ולצפות בהמון סרטונים ביוטיוב וברשת בכלל. ראיתי כמעט את כל מופעי הסטנד אפ של רוב הסטאנפיסטים בארץ ואני רואה כמעט כל תכנית\סדרה קומית בטלוויזה. הסדרה שאני הכי אוהב זה החיים זה לא הכל שזה סדרה ישראילת קורעת מצחוק בכיכובו של אבי קושניר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה