יום רביעי, 9 ביוני 2010

אופנה לילדים

עוד רשת שאני ממש אוהב שיש שם בגדים יפים וזולים זה רשת סטוצ'י. גם שם יש בגדים לכולם, בעיקר בגדי ילדים ונוער אפשר למצוא אחלה בגדים. חבל שלאחרונה לא יצא לי ללכת לשם, בפעם האחרונה שהייתי שם היה לפני חצי שנה אולי. לקחתי לשם את בן דוד שלי הקטן בן ה-10, הלכנו לאזור של הבגדי ילדים ובסוף קניתי לו חליפה כל כך יפה וחמודה שאמא שלו (דודה שלי) ממש התלהבה.

בניגוד למה שמקובל לחשוב, אין הרבה חנויות של בגדי ילדים. אמנם כמעט בכל קניון שנילך נמצא איזה חנות אשר כן מוכרת בגדי ילדים אבל באופן כללי קשה מאוד למצוא. יותר מזאת, קשה עוד יותר למצוא בגדים לבנים, משום מה, באופן בלתי מוסבר, יש הרבה יותר בגדים לבנות מאשר לבנים. כשמדובר בבגדים לגילים יותר מבוגרים, העניין מובן, אך כשמדובר בבגדי ילדים, העניין קצת תמוה בעיניי.

לחבר שלי, יש אח קטן בן 8 ואמא שלו אוהבת להלביש אותו בצורה מקסימה. תמיד שאני בא אליו, אני רואה את אחיו הקטן בחליפה מגניבה וחמודה. חבר שלי טוען שאמא שלו כל היום מסתובבת בין חנויות לבגדי ילדים וקונה לו כמעט כל יום משהו. אני זוכר שגם אני שהייתי קטן אמא שלי דאגה להלביש אותי יפה ואופנתי ונהגה גם להסתובב המון בחנויות לבגדי ילדים ולקנות את מיטב הבגדים.

היום אחד החנויות הכי פופופלריות לבגדי ילדים זה פוקס-קידס. באמת יש שם אחלה של בגדים אם כי המחירים קצת מופקעים לדעתי. למרות שאם חושבים על זה, הרי שמדובר ברשת אופנה נחשבת יחסית אז זה עוד הגיוני. רשת H&O לדוגמא שזו גם רשת אופנה ובין היתר לבגדי ילדים, יקרה ממש לדעתי והמחירים יכולים להגיע למאות שקלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה