יום רביעי, 23 ביוני 2010

כלים מתכלים - לא מזיקים

כל העניין של שמירת האקולוגיה ואיכות הסביבה אכן תופסת תאוצה. הדבר מתבטא בעיקר במוצרים בסיסיים שאנחנו משתמשים בהם מדי יום אשר החלו לייצר אותם מחומרים מתכלים כמו נייר ועץ. המוצרים הנמכרים ביותר כיום הם שקיות מתכלות וכלים חד פעמיים מתכלים. גם רשתות השיווק הבינו זאת ודואגים לייבא מוצרים השומרים על איכות הסביבה, בעיקר כלים חד פעמיים מתכלים.

המודעות לעולם ירוק יותר ולשמירה על איכות הסביבה וכדור הארץ גוברת, גם בארץ ובעולם בכלל. כתוצאה מכך יותר ויותר אנשים עושים שימוש בכלים חד פעמיים מתכלים. הכלים החד פעמיים העשויים מפלסטיק וקלקר שחומר הגלם ייצור שלהם הוא בעצם נפט וכידוע, נפט הוא אחד החומרים היותר מזהמים את כדור הארץ, ובכך, בעזרת מודעות זו, השימוש בכלים חד פעמיים מתכלים הולך וגובר.

כלים חד פעמיים מתכלים הפכו למצרך מבוקש ביותר. גם אצלנו בבית התחלנו להשתמש בכלים חד פעמיים ידידותיים לסביבה. בניגוד למקובל לחשוב, ישנם כלים חד פעמיים מתכלים שהם שגם יפים ומתאימים לאירוח. זהו פתרון מצויין לעצלים שלא אוהבים לנקות (כמוני). אני אישית בתור בנאדם שאוהב לשמור על איכות הסביבה דואג שיהיה לנו בבית כלים חד פעמיים מתכלים.

כלים חד פעמיים מתכלים זה אחד הדברים הכי מגניבים שיש. זה כמעט בדיוק אותו דבר כמו הכלים החד פעמיים הרגילים, רק שזה גם תורם לאיכות הסביבה, אז מה רע? אנחנו לדוגמא הלכנו לעשות על האש כמה חברה, אז כמובן קנינו את כל המצרכים הנדרשים כמו: פיתות, חומוס, גחלים, בשרים, שתייה וכדומה. רק שהפעם בניגוד לעבר החלטנו לקנות כלים חד פעמיים מתכלים, הרי אם אפשר לשמור קצת על הסביבה, אין סיבה שלא נעשה זאת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה