יום ראשון, 13 ביוני 2010

שמירה על היגיינה

מלצרים? עובדים בדוכן להמרת כספים? חשופים לחיידקים? חשוב שתדעו שלהיגיינה אישית ובסיסית יש מקום חשוב בחייכם המקצועיים והאישיים בפרט. כמובן שהיגיינה היא חשובה בכל מקום עבודה וחייבת להיות בסיס משמעותי לכל מקום ומקום, בעיקר כשמדובר בהיגיינה אישית הרי שזה הרושם הראשוני אותו אתם יוצרים למול האנשים הנמצאים מולכם לכן חשיבות ההיגיינה היא הכרחית.

חיידקים נמצאים בכל מקום, בעיקר במקומות עבודה בהם יש המון אוכל והמון התעסקות במזון ולכן היגיינה היא אחד הדברים הכי חשובים בכל מה שקשור למקומות עבודה. זה לא באמת משנה באיזה מקום אתם עובדים, בין אם זה בקפיטריה, מסעדה, חברת הייטק או בניין משרדים אחר כלשהו, היגיינה היא חשובה וצריך לשים עליה דגש בכל צורה אפשרית החל מנקיון בסיסי במקום העבודה ועד לנקיון אישי אצל כל אחד ואחת.

היגיינה, היא המפתח שלכם להצלחה ואל תשכחו את זה, דאגו להיגיינה שלכם החל מבגדים נקיים מגוהצים ומכובסים ועד לנקיון האישי שלכם, לא בכדי הצלחתם של אנשי העסקים תלויה הרבה גם ברושם הראשוני שהם יוצרים אשר באים בהופעה חיצונית מרשימה, מכובדת וניכר ניקיון בהופעה. חשוב להקפיד על הופעה חיצונית נקייה ומסודרת שתראה על רושם חיובי.

אני אישית בנאדם מאוד מאוד היגייני וסטירלי. היגיינה אצלי זה חשיבות עליונה. אני מקפיד לשטוף ידיים עשרות פעמים ביום, כל פעם שאני בא הבייתה, הדבר הראשון שאני עושה אחרי שאני חולץ את נעליי זה לשטוף ידיים. בנוסף אני שוטף ידיים גם לפני ארוחה, אחרי ארוחה, לפני שינה ואפילו סתם במשך היום במהלך העבודה כשאני מרגיש שידיי לא נקיות או מיוזעות. שמירה על היגיינה לדעתי זה אחד הדברים החשובים ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה