יום ראשון, 27 ביוני 2010

תיאטרון בובות

אחת ההתלבטויות הגדולות ביותר של הורים צעירים הן, לאן לקחת את הילדים? ג'ימבורי, פארק פתוח ומהנה, או אולי תיאטרון בובות מעניין? מי יותר נהנה לפי דעתכם, ההורים או הילדים? הרוב סבורים שההורים יותר נהנים מתגובות הילדים בכל הקשור לתיאטרון בובות. אין ספק שהילדים נהנים גם כן וזו חוויה רגעית נפלאה באותו הרגע ולכן, יש להורים אינטרס נפלא להנציח רגעים אלו.

חלק נכבד מהצגות הילדים הינם תיאטרון בובות, בעיקר לגילאים הקטנים יותר החל מגיל שנה והלאה. חברות הפקות יודעות שגם בתחום זה, יש צורך להשקיע במפעילים וותיקים ומקצועיים בתחום כי כשמדובר בילדים אין פשרה על איכות. הצגות ילדים יכולות להתפרש על מספר תחומים ביניהם תיאטרון בובות אשר נחשב להצגות קלאסיות לילדים בגיל הרך, אך בהחלט צריך להתייעץ עם חברת הפקות מתאימה לארועי ילדים בכדי לקבל את הכי טוב.

הצגת תיאטרון בובות נעשה גם בהצגה של מספר שחקנים וגם בהצגת יחיד. יש לא מעט הצגות של תיאטרון בובות במרכזי התרבות השונים ובנוסף, ישנם אמנים ושחקנים (בעיקר אלה העובדים לבד) שעושים את המופע שלהם בכל מקום אליו הם מוזמנים, כמו למשל: אם הינכם עורכים אירוע יום הולדת לילדכם בפארק ומזמינים את כל חבריו. הדבר דורש כישרון רב ויכולת אינדיבידואלית יוצאת דופן.

תיאטרון בובות והצגות ילדים הן אחת האטרקציות הגדולות שיש לילדים בישראל במהלך כל השנה ובעיקר במהלך החופשים והחגים. כל מי שיש לו ילד בגן או בכיתות הנמוכות יודע כי מדי שנה הילדים רואים מספר הצגות ילדים (ביניהם גם תיאטרון בובות), חלקן טובות יותר וחלקן פחות. משרד החינוך מאשר את כל ההצגות הרשמיות ואת אלו שמופעיות בפני ילדי הגן ובית הספר, אולם יש גם הצגות ילדים ללא פיקוח וההורים והמורים צריכים לשים לב לתכנים אלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה