יום חמישי, 17 ביוני 2010

הפקת אירוע

כבר שבועות שאנחנו שוברים את הראש מה לעשות ליום הנישואים החמישים, חיפשנו אולם קטן כדי לארח את כל המשפחה והחברים, רצינו אפילו לעשות שחזור חופה. בסוף בחרנו חלקת חוף נטושה ופראית, פנינו לחברה שנותנת שירות השכרת ציוד לאירועים ואנחנו פשוט יודעים שכשאנחנו מפיקים את האירוע לבד, זה יהיה אירוע חלום!

גם אני התלבטתי כשהשתחררתי מהצבא מה לעשות, חשבתי ללמוד עיצוב אופנה, להיות מאפרת, לעבוד בתחנת דלק כדי לקבל מענק לעבודה מועדפת. יודעים מה? בסוף פתחתי חברה שנותנת שירות השכרת ציוד לאירועים אחרי שלמדתי בקורס קצר מנהל עסקים. היה שווה, כולם עושים אירועים וזה אף פעם לא תחום שאין בו עבודה.

אירועים היום הולכים ומתמעטים. לכולם יש פייסבוק, קפה דה מרקר, רשת חברתית. מי בכלל רוצה לחגוג אירוע כשיש לו אלף איש חברים שמשבחים אותו בסטטוסים בלי הפסקה? בקצב הזה כל חברת השכרת ציוד לאירועים וכל חברת קייטרינג אפרית ונחשבת תפשוט את הרגל ואז מה יהיה? רק אנשים מתוסכלים מול מסך.

אני מחפשת בנרות חברת קייטרינג טובה שמגיעה עם הציוד שלה, אני עורכת מסיבת רווקות למאה חמישים בנות רעבות לערב בנות מתקתק ומלא חיוכים, חלקם לבטח מזוייפים, שיגיעו רעבות לתכנים טובים ולנושאי שיחה טעימים. בסוף אני אתייאש ואשלם כסף נוסף עבור השכרת ציוד לאירועים תמיד בוחרת בדרך הקצרה והיקרה, הרגל גרוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה