יום ראשון, 6 ביוני 2010

ענף האופנה, בגדים וכו'..

כיום מוסדות אלו של לימודי אופנה כל כך מוכרים שאף כחיילים אתם יכולים לממש את מענק השחרור שלכם בכדי לממן את הלימודים במוסדות אלו. אז אתם חולמים להיות מעצבי אופנה? קדימה, למה אתם מחכים? מאות מסלולים לבטח ממתינים לכם בקוצר רוח. חפשו באינטרנט בתי ספר ללימודי אופנה ובדקו מה הכי מתאים לכם. לכו תגשימו את חלום חייכם להיות מעצבי אופנה דגולים.

אני פעם לא כל כך אהבתי, או יותר נכון לא היה ממש איכפת לי מבגדים ואופנה בכלל. מה שיש, הייתי לובש, בלי יותר מדיי שאלות. אבל מאז שיש לי חברה שהיא מתה על בגדים ועיצוב אופנה (היא אפילו שוקלת ללכת ללימודי אופנה), התחלתי להתלבש יותר יפה, ללבוש מותגים ובכלל היא הצליחה להכניס אות יותר לכל הקטע הזה של אופנה. יתרה מזאת, התחלתי גם לעבוד בחנות בגדים ואף שאלתי שם את המנהל שלי לגבי לימודי אופנה.

ענף האופנה הוא ענף מאוד מאוד דינמי שמשתנה כל הזמן. משנה לשנה, מעונה לעונה, מתקופה לתקופה... תחום האופנה הוא תחום מאוד מעניין ומושך ולא בכדי לא מעט אנשים מתעניינים לגבי לימודי אופנה. במסגרת הלימודים הנמשכים כ-4 שנים, נפתחים לעולמות רבים ומרובים והאופציות שלאחריהם הן פתוחות ומגוונות כמו למשל: הלבשת נשים, הלבשת גברים, עיצוב בגדי ים, עיצוב שמלות וכו'. לא בכדי, יש דרישה מצד לא מעט אנשים ללימודי אופנה.

בניגוד למקובל לחשוב לימודי אופנה אינם לימודים קלים ולא כל אחד יכול לעסוק בתחום. כדי להיכנס לעולם האופנה, חשוב וצריך שיהיה אפילו במעט קצת רקע וחוש טעם טוב לאופנה. אבל חשוב מזאת, שיש לו אהבה למקצוע ואמונה בעצמו. כדי להתקבל ללימודי אופנה, במרבית המקומות עליכם לעבור מיונים קטנים אשר ייבדקו אם אכן יש לכם טיפה מושג בתחום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה