יום חמישי, 10 ביוני 2010

גלידה

גלידה, הקינוח המבוקש ביותר. חורף או קיץ, זה לא באמת משנה, לקינוח זה יש שימוש בכל עונה, בכל זמן, בכל טעם, בכל גיוון ובכל מדינה אפשרית. גם אם אין לכם כמעט כלום במקפיא, גלידה כמעט תמיד תהיה שם. לא משנה צורתה מה היא, ארטיק, אריזה משפחתית כלשהי, או מיני קרטיב. מוצר זה נמצא כמעט בכל בית והוא קינוח מהיר, נוח, זמין ונגיש לאירוח מהיר או סתם לנשנוש רגעי.

גלידה הוא קינוח בסיסי ומרענן לכל בית, בכל הזדמנות נגישה ומהירה, בכל פעם כשצריך לארח במהירות גלידה הוא הקינוח הכי נוח והכי מומלץ. ניתן להגיש אותו לבד, רק בבסיסו שזה שמנת וחלב וניתן להגיש אותו עם תוספות נפלאות ללא שום גבולות. החל מממתקים שונים ועד לעוגות משולבות ואלכוהול למבוגרים. ללא ספק, גלידה זה אחד הקינוחים המרעננים והטעימים ביותר.

אחד הדברים שאני הכי אוהב בעולם זה גלידה! למעשה, אני חושב גם שאני לא היחידי שחושב ככה. אין כמו גלידה טובה בימי הקיץ השרביים בכדי להתרענן ולקרר אפילו במעט את הגוף. אני אישית אוהב את כל סוגי הגלידות שיש.. אם זה וניל, אם זה שוקולד, תות, לימון, פיסטוק..כמדובר בגלידה, אני ממש לא בררן ואין לי שום סלקציה.

כיום ישנם כל כך הרבה סוגים שונים של גלידה כך שהבחירה היא גדולה ומגוונת ואין ספק שלא בכדי קינוח זה תופס מקום כל כך חזק בכל העולם כולו ובישראל בפרט, היות ונחשבת לארץ חמה במיוחד. אם יצא לכם להסתובב בסופר-מרקטים ובמכולות באזור של הגלידות, לבטח הייתם רואים את המגוון העצום של סוגי הגלידה הקיימים. ובינינו, מי מאיתנו מסתובב שם ולא קונה לעצמו איזה גלידה טובה לבית?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה