יום שלישי, 15 ביוני 2010

מגנטים

בעבר מגנטים היו אך ורק כתזכורת למקרר או כמתנה מחתונה שבה הייתם עם זוג מחוייך המודה לכם על ביקורכם. כיום מגנטים הם כלי פרסום מצויין. שיטת ההדפסה על מגנטים נכנסה לאחרונה באופן נפלא לשוק כשניתן להדפיס על מגנטים כל מה שתרצו. אם פעם חשבתם שמגנט זה רק כדי להזמין פיצה, הרי שהיום מגנטים הם תמונות לילדים, לוחות שנה ואף דפי תזכורת.

מגנטים הם לא רק למקרר, כיום מגנטים הם לכל דבר. לוחות מגנטים שונים למשחקי ילדים, פאזלים ממוגנטים לילדים ואפילו דפי תזכורת עם עיצובים יפים המיועדים לכל מקום אפשרי בו אפשר להדביק מגנט. תבחרו היכן שתרצו, דלת הכניסה, המקרר, המשקופים בבית או אפילו על גבי משטחים שונים בחדרים, כיום ישנם אנשים שאוספים מגנטים שונים וייחודיים היות והמוצר מגנטים הפך להרבה יותר מתזכורת או שלט קטן, מגנטים היום הם אפילו מתנות.

מגנטים כיום זה אמצעי פרסום מאוד פופולרית ונפוצה והרבה מאוד בתי עסקים המעוניינים לפרסם את העסק שלהם פונים לכיוון זה של מגנטים. הסיבה לכך שפרסום על מגנטים הוכח כיעיל ושימושי הרבה יותר, היות כי בניגוד לפרוספקט או נייר שנזרק או נאבד ימים ספורים (במקרה הטוב) לאחר שרואים אותו, המגנטים בדרך כלל נשארים במקומם. יתרון נוסף של המגנטים, זה שהם לא תופסים מקום וניתן להדביק אותם בקלות בכל מקום.

חשוב מאוד שהמגנטים יהיו מעוצבים וייבלטו לעין, שהכיתוב יהיה ברור ומתומצת היטב. רוב בתי העסק המשתמשים במגנטים לצורכי פרסום אלו בתי עסק העוסקים בתחום המזון כמו: מסעדות, פיצריות, שיפודיות וכדומה.. אך לא רק, מגנטים מתאימים לכל אחד ולכל בעלי המקוצע, גם לאלה העובדים באופן עצמאי כמו עורכי-דין, קוסמטיקאיות, ספרים, וכו'. כמובן, מומלץ לפנות לחברות מקצועיות העוסקות בתחום ולעשות סריקה קצרה באינטרנט ואף לשאול חברים אם הם ממליצים על חברה מסויימת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה