יום שלישי, 22 ביוני 2010

חופש מהעבודה

לאחרונה יש לי עומס רב בעבודה, מתחשק לי לקחת איזה חופשה כייפית ומרגיעה. חבריי המליצו לי לבדוק אופציה של צימרים כמה חברים שלי שהיו כבר כמה פעמים בצימרים טענו שזו אחלה חופשה, מרגיעה ומשחררת עם ארוחות בוקר וערב נהדרות, אפשרויות לטיולים נחמדים באתרים מגניבים מחוץ לצימרים. בקיצור, הם ממליצים לי בחום ללכת. אולי כדאי באמת שאני אשקול את העניין.

מי ששוקל חופשה נחמדה ושקטה, ודי נמאס לו מבתי מלון, צימרים יכול להוות פתרון מצויין עבורו. בניגוד לחופשה בבית מלון, שם יש רעש והמולה החל מהרגע שדרכת במלון, צימרים זו חופשה הרבה יותר שקטה, שלווה ורומנטית. לא סתם בשנים האחרונות חלה עלייה חדה בביקוש ללינה בצימרים. הרבה מאוד אנשים מעדיפים את החופשה שלהם שקטה בכדי לנקות קצת את הראש.

ישנם מאות צימרים בכל רחבי הארץ, אך סביר להניח שרוב הצימרים נמצאים באזור הצפון, וחיפוש קצר בגוגל אף יעידו על כך. האטרקציות לבילוי בצפון הם רבות ומרובות והוא גם כנראה האזור היפה ביותר בארצנו הקטנטונת, עם המון נופים ירוקים ומרהיבים. המחירים משתנים מצימר לצימר כאשר בסופי שבוע המחיר יקר יותר.

בניגוד לדיעה הרווחית, חופשה בצימרים אינה מיועדת רק לזוגות צעירים המעוניינים בחופשה אינטימית ורומנטית, יש לא מעט צימרים היכולים להתאים גם לחופשה משפחתית וכייפית במיוחד. מי שאוהב טיולים ופיקניקים מפנקים בחיק הטבע באווירה נעימה ופסטורלית, הדבר יכול להתאים במיוחד. טיול שכזה הוא בהחלט יכול לגרום אושר למשפחה. אז לכל מי שמעוניין בחופשה עם אירוח כפרי מפנק במיוחד, לינה בצימרים זו אחלה אופציה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה