יום שני, 21 ביוני 2010

במות והופעות

לתושבי בקעת אונו נפתח לפני כמה שנים מרכז תרבות חדש הנקרא מרכז הבמה גני תקווה. זהו מרכז תרבותי הכולל מספר אולמות ובין היתר הצגות תיאטרון, הופעות מוסיקה, תיאטרון מחול ועוד. מרכז הבמה גני תקווה הוקם בעקבות חזונו של ראש מועצת גני תקווה להפוך את הישוב הקטן למרכז תרבותי ויצירתי המתאימים לכל גיל.

לא מזמן הייתי בהצגת תיאטרון במרכז הבמה גני תקווה. הייתה הצגה ממש טובה, אבל יותר מזה המקום היה מדהים שכן זו הייתה פעם ראשונה שלי שם. האולם היה גדול ומרווח וניתן היה לראות היטב מכל זווית. אני בהחלט ממליץ לבקר שם במרכז הבמה גני תקווה, לבטח מי שאוהב תיאטרון ואמנות. יש שם מופעים כמעט מדי יום, המון מקום חניה בחינם.

הייתי בהופעת סטנד אפ לא מזמן של שחר חסון, היה ממש מצחיק!. ישר איך שהוא עלה למרכז הבמה הוא כהרגלו החל להריץ את הבדיחות שלו כמובן עם המון אנרגיות והשתולל על הבמה כמו שרק הוא יודע. הייתה הופעה אדירה לדעתי, גם חברים שלי הסכימו איתי. בכלל היה ערב מאוד מהנה שבסיומו כמובן מצאנו את עצמנו אוכלים המבורגר ב-3 בלילה.

לפני כמה שבועות היה בר מצווה לבן דוד שלי. היה ממש כייף, המקום היה מדהים והאוכל היה ממש טעים. אבל הרגע הכי מרגש היה זה כשהוא עלה על הבמה וקרא את הדרשה. ראו עליו שהוא התרגש קצת ואני יכול להבין אותו. אני זוכר בבר מצווה שלי כמה אני התרגשתי כשהייתי צריך לעלות על הבמה ולקרוא את הדרשה לעיני עשרות אנשים.

תגובה 1: