יום רביעי, 16 ביוני 2010

מגבות רחצה

האופנה האמיתית מתחילה מהבית, כל אישה יודעת שכיף לה ונעים לה להתרחץ באמבטיה מעוצבת עם סט מגבות אהוב עליה מכובס במרכך ובאבקה האהובים עליה. אין כמו סט מגבות אופנתי בשלל צבעי הקשת ושאר צבעים אהובים שיתן הרגשת שמחה ורון בליבה של כל אחד ואחת או לחילופין סט מגבות לבן צחור שיתן תחושת ספא, ניתן לרכוש בכל משביר לצרכן ובכל חנויות הסבון המקוריות.

סט מגבות יכול להיות מתנה נפלאה. אם זה מתנה לאחד מבני משפחתכם או סתם מישהו שחשוב לכם, סביר להניח שלא תרצו לקנות סתם זבל אלא משהו איכותי וטוב. אז מומלץ לקנות מגבות מחברה מוכרת ושהיא עשויה מ-100% כותנה. באם סתם החלטתם לפנק את עצמכם בסט מגבות נחמד מומלץ לאחר קנייתכם לכבס פעם אחת לפני השימוש ואף להשרות את המגבת במים למשך לילה שלם.

נשים, אל תכחישו, כולכן אוהבות מגבות, הרבה יותר לפעמים ממצעים ובגדים ואין ספק שזו אחת המתנות הכי טובות שבן הזוג יוכל להביא לכן, אל תתביישו בפעם הבאה ששואלים אתכן מה אתן רוצות מתנה אם יש לכן כבר הכל, עוד סט מגבות ועוד אחד, תמיד טוב שיש ברזומה של הבית. או של האמבטיה.

בואו נודה על האמת, מגבות הם חלק בלתי נפרד מחווית המקלחת שלנו, בעיקר לעם הנשי. מגבות וחלוקים יש במגוון צבעים וסוגים. ניתן להבדיל בין סוגי המגבות, אולי יצא לכם בבית להרגיש לפעמים שחלק מהמגבות אינן מנגבות כמעט, זה אומר שהאיכות של המגבת ירודה. חשוב לקנות מגבות טובות ואיכותיות וכדי לדעת כיצד לקנות, כדאי שתדעו שככל שהמגבות כבדות יותר כך הן מנגבות טוב יותר, כלומר איכות הבד טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה