יום שלישי, 15 ביוני 2010

חותמות

אין זה משנה במה אתה עוסק, בין אם אתה עורך דין, רופא או מוכר בשוק, חותמות הן ללא ספק מצרך בסיסי, הן האישור הסופי שלך לביצוע העסקאות ולמעשה משמשות ממש כתווית זיהוי. את ה- חותמות ניתן לעצב באופן אישי וגם להיעזר בגרפיקאים של החברה בכדי שיעצבו לוגו יפה ומרשים. יכול להיות שלכל עסק יתאים חותמת אחרת, כמו כן ניתן לקבוע את גודל המילוי בכדי לאפשר מספר חתימות.

חותמות בעידן של היום הן מצרך הכרחי, בעיקר לבעלי עסקים הנדרשים לחתום הרבה במהלך היום. השימוש ב- חותמות מייעל את תנאי העבודה ובמקום שבכל פעם שתצטרכו לחתום על מסמך כלשהו עם כל פרטיכם (שם, שם משפחה, שם החברה, תאריך, טלפון וכו'), ה- חותמות "יעשו" זאת בשבילכם, ובלחיצה קטנה אחת תחסכו לעצמכם זמן יקר, בעיקר לאלה העובדים הרבה עם ניירת.

חותמות יש במגוון רב של עיצובים וגדלים. ישנם חותמות ריבועיות, מלבניות, עגולות וכו'.. ניתן להזמין חותמות אישיים ו- חותמות אחידות לכל עובדי המשרד לדוגמא. כמובן שהכיתוב אינו קבוע ותמיד ניתן לשינוי (ברובם). אין ספק שהיום זה בהחלט מוצר נדרש לכל משרד ובית עסק. גם כשהייתי בצבא, לא היה דבר כזה משרד שאין שם חותמת ואפילו אישיות לחיילים.

אני את שירותי הצבאי עשיתי בתל השומר ביחידת מת"ש (מנהל תשלומים). הייתי במשרד עם עוד 3 בנות וכמובן עם המפקד שלי, אך למעשה היה המון משרדים בסמוך כך שלכל משרד (או יותר נכון חוליה) יש את התפקיד שלה. בכל משרד עסקנו הרבה בניירת לכן בכל המשרדים היו חותמות. בעיקרון בחוליה שלי עסקתי הרבה בניירת ובבדיקת דוחות אך דווקא לא הייתי צריך לחתום הרבה, בטח ביחס למשרדים אחרים ששמה חותמות היו בגדר חובה היות ואם יש משהו שצבא יודעים לעשות, זה לייעל את תנאי העבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה