יום שני, 31 במאי 2010

קפה לבית

מכונות קפה כאמור יש במגוון דגמים. והמחירים משתנים מדגם לדגם ומחברה לחברה. מיותר לציין שככל שהדגם יותר משוכלל ומתקדם כך גם מחירו יקר יותר. אם כי גם תלוי באיזה מכונת קפה מדובר. מכונות קפה לבית עולות פחות מ- מכונות קפה למשרד למשל או לבית עסק, היות ולבית לא צריך מכונה גרנדיוזית שתשרת מאות אנשים, מספיק מכונה קטנה וטובה.

תחום מכונות הקפה בישראל הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. יותר ויותר בתי עסק (ולא בהכרח בתי קפה!) מחליטים להביא לעסק שלהם מכונות קפה. בין אם זה קיוסקים, חנות פרטית וכו'.. אך לא רק, מכונות קפה הגיעו גם לבתים הפרטיים. אנשים הבינו שלמה להם לבלות כל היום בבתי הקפה ולשלם עשרות שקלים לכוס, אם אפשר להביא מכונת קפה כזאת לבית במחיר חד פעמי.

הרבה מאוד אנשים מחליטים לרכוש לעצמם מכונת קפה ביתית. ולא בכדי, מכונות קפה לבית הפך לדבר פופולרי ביותר לאחרונה ויותר ויותר אנשים מחליטים לפנק את עצמם במכונת קפה עם מגוון סוגי הקפה שיש, ולא להסתפק רק בנס קפה וקפה שחור. במקום להתרוצץ כל הזמן בבתי הקפה, ה- מכונות קפה הביתיות מאפשרות לנו להכין איזה קפה שאנחנו רוצים, אם זה הפוך, אספרסו וכו' בלחיצת כפתור אחת ופשוטה.

מכונות קפה ניתן גם להשכיר. לדוגמא אם רוצים לארגן אירוע מסויים שלא בבית ורוצים לארח ולפנק את האורחים בקפה טוב ואיכותי, מכונת קפה זה הפתרון. ישנם מכונות קפה אוטומטיות שבה צריך רק למלא את המים וללחוץ על כפתור ההפעלה בניגוד ל- מכונות קפה החצי אוטומטיות ששם צריך קודם לטחון את הקפה (או באמצעות קפסולות).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה