יום שלישי, 11 במאי 2010

טבעת נישואין

טבעות נישואין סטנדרטיות הן טבעות חלקות ללא תוספות ושעשויה כולה מזהב. למעשה, טבעות נישואין לא אמורות בכלל להיות לא סטנדרטיות, כמובן שיש סוגים שונים של עיצובים וצבעים אך ברמת העקרון היא אמורה להיות עשויה מחומר אחד (רצוי זהב) ועגולה ולא משהו בומבסטי ומיוחד במינו. אלא משהו פשוט ויפה והעיקר שבני הזוג יהיו אוהבים ומאושרים.

טבעות נישואין הן בעלות משמעות גדולה. אמנם ביהדות לא מקובל שהכלה גם תיתן טבעת לחתן, אלא רק החתן לכלה אך יש כאלה העונדים בכל זאת טבעת מסויימת כאות סמלי לנישואיהם. הסיבה לכך ש- טבעות נישואין אמורות להיות פשוטות היא כדי שהכלה לא תחשוב שהטבעת שווה יותר מערכה אם כי יש כאלה שעדיין "מקשטים" במעט את הטבעת באבנים יפות ועדינות.

טבעות נישואין זה אחד התכשיטים היותר מדהימים שיש. יש בה משהו קדוש, משהו טהור, זה האיחוד המיוחד בין בני הזוג, טבעות נישואין מסמלות את הכבוד והאהבה שיש בין בני הזוג שאמור לאחד ביניהם לנצח. אחד הרגעים הכי מרגשים בחתונה (ואולי המרגש ביותר) זה הקטע בו החתן מעניק את הטבעת לכלה היפהפייה והההתרגשות שחלה אצל כל האנשים בכל האולם זה משהו שאין לתאר.

כל היופי ב- טבעות נישואין שזה לא סתם עוד טבעת. זה לא כמו שאר הטבעות שאת עונדת כמה ימים, מורידה ועונדת טבעת אחרת. זו טבעת שנשארת לך על האצבע לתמיד, זו טבעת שגם ברגעים קצת פחות טובים בינך לבין בעלך ותרגישי קצת רע עם עצמך, אם תביטי בטבעת את כבר תחושי הרבה יותר טוב. טבעות נישואין מסמלות את האמון והמחוייבות בינכם גם (ובעיקר) ברגעים קשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה