יום ראשון, 30 במאי 2010

עגלות מזון

אמנם דוכני מזון מתאימים בעיקר לאירועים קטנים, אך לא רק, ניתן להזמין דוכני מזון גם לאירועים גדולים. ניתן להזמין דוכן מטוגנים, עגלה תאילנדית, דוכן פלפאל ועוד ועוד.. בכדי לבחור את החברה המתאימה אז כמובן שיש את האינטרנט בו אפשר למצוא את כל החברות המספקות את שירותם של הדוכני מזון ולראות איזה סגנון אתם רוצים וגם אם מתאים לכם מבחינת המחיר.

אחד היתרונות של השכרת דוכני מזון זה שניתן להזמין אותם כמעט לכל מקום ובאם האירוע הוא קטן ומצומצם יחסית ובכל זאת אתם מעוניים להגיש אוכל טרי ואיכותי במחיר סביר הזמנת דוכני מזון יכול להוות פתרון מושלם עבורכם. דוכני מזון בניגוד לקייטרינג, בגלל שהוא נועד בעיקר לאירועים קטנים, אתם בעצם קובעים בעצמכם כמה דוכני מזון אתם רוצים ולמעשה להזמין אוכל בכמות מדוייקת.

בניגוד לדיעה הרווחית, ישנם גם דוכני מזון חלביים הכוללים גלידה אמריקאית, פנקייקים, קרפ צרפתי, אייס קפה וכולי.. ניתן להזמין עגלות מזון לכל אירוע שאתם מקיימים. בין אם זה בר מצווה, בין אם זה חינה, יום הולדת, מסיבת אירוסין ועוד... טיפ קטן לתשומת ליבכם כדאי לבחור את סגנון האוכל בהתאם למוזמנים שלכם ולא בכרח מה שאתם אוהבים. הדוכני מזון יישמרו על האוכל חם וטרי לכל אורך האירוע.

אם אתם חוגגים אירוע לילדים ניתן להזמין דוכני מזון הכוללים אוכל לילדים כמו: דוכני נקניקיות, פופקורן, צמר גפן מתוק וכו', אפשר גם ללכת לכיוון החלבי של פיצות וגלידות. באם מדובר באירוע למבוגרים כמו מסיבת אירוסין ניתן להזמין דוכני מזון הכוללים אוכל סיני\יפני, אמו נודלס, סושי, מוקפץ.. עוד משהו מומלץ זה להזמין דוכני חומוס ופלאפל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה