יום ראשון, 2 במאי 2010

לשטוף כלים?

כשאומרים כלים חד פעמיים ישר חושבים על ימי הולדת לילדים, לשים קצת ממתקים בצלחות, כוסות שתייה, מזלגות לעוגה וכו'.. אך טעות לחשוב כך. כיום יש כלים חד פעמיים מהודרים ויוקרתיים העשויים מפלסטיק מיוחד המתאימים לכל אירוע, גם לאירועים כביכול "מכובדים" יותר. כלים אלה נראים כל כך יפים שהם ממש נראים כמו כלים רגילים לכל דבר.

ישנם יתרונות רבים להשתמש עם כלים חד פעמיים על פני כלי החרסינה הרגילים. קודם כל מבחינה בטיחותית אם יש ילדים באירוע שאירגנתם הרי שזה מסוכן שכן הם עלולים לשבור את הצלחות או הכוסות ולהיפצע. מעבר לכך רק המחשבה מלנקות ולשטוף את כל הכלים אחר כך אתם מתבאסים מכל האירוע. השימוש עם כלים חד פעמיים מאפשר מייד לאחר האירוע לזרוק הכל לפח. פשוט וקל. כך שחסכתם גם מאמץ מיותר וגם זמן.

אחד החסרונות העיקריים של כלים חד פעמיים זה כמובן מבחינת אסתטית. (בעיקר אם אתם מארגנים אירוע חשוב עם אנשים מכובדים). אך כיום מצאו פתרונות יצירתיים לכך ויש מגוון ענק של כלים חד פעמיים יפהפיים במבחר צבעים. אך חשוב מכך, איכות הכלים היא זו שבסופו של דבר משפיעה וכיום ישנם כלים איכותיים ביותר שלא כמו הכלים מהפלסיק הרגיל שנשברים בקלות, כלים אלה טובים וחזקים ובעלי מראה מרשים ומכובד.

יום שישי הלכתי לדודים שלי לארוחת ערב של שבת. אכלנו מכל טוב והיה ממש נהדר. מה שממש אהבתי זה שאכלנו עם כלים חד פעמיים ככה שבסוף הארוחה אף אחד לא היה צריך לעמוד שעה מול הכיור ולהתחיל לשטוף ולקרצף את כל הכלים. שמנו מפה חד פעמית כזו מתחת ואחרי שסיימנו לאכול פשוט אספנו את המפה יחד עם כל הכלים וישר לפח. פשוט רעיון מבריק היה להשתמש עם כלים חד פעמיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה