יום חמישי, 27 במאי 2010

בגדי אופנה

אני פשוט מת על בגדים! החלום שלי זה להיות מעצב אופנה. אני יכול לעשות שופינג של שעות מדי יום ואף פעם לא יימאס לי. והאמת? זה לא רק בגדעם, זה יכול להיות כל דבר שקשור לאופנה בין אם זה כובעים, תיקי כנסים, נעליים ועוד.. אני גם כל היום מסתכל על כל קטלוגים של אופנה וכל הקולקציות החדשות. כשאני מסתובב בקניונים (ואני מסתובב הרבה!) אני נכנס כמעט לכל החנויות של הבגדים, האמת שלא כזה איכפת לי אם זה חנויות מותגים או לא, אפילו להיפך, מאתגר אותי למצוא דברים יפים דווקא בחנויות הפחות מוכרות ולראות מה אנשים יגידו.

חברה שלי גם מאוד אוהבת בגדים ואופנה כמוני. היא בניגוד אליי, אוהבת בעיקר מותגים. אני אישית קשה לי לתת דעה על בגדי נשים, אני פשוט לא מצליח להביע דעה על בגדים של נשים אם הם יפים או לא, רק אולי ג'ינסים או לפעמים שמלות אבל בעקרון לא ממש מצליח ובטח שאני לא יודע מה באופנה ומה לא. לעומת זאת, בגדי גברים אני תמיד מסתכל מה אנשים לובשים ומביע את דעתי (בלב כמובן או לחברה שלי אם היא לידי). אני גם מסתכל אם הם מסתובבים עם תיקי כנסים או אביזרי אופנה מיוחדים שמוסיף ללבוש.

עולם האופנה הוא כמובן מאוד מאוד דינמי שכל הזמן משתנה, משנה לשנה ומעונה לעונה. לכן זהו תחום כל מעניין ומרתק, אף פעם לא משעמם בו ותמיד יש דברים חדשים ומעניינים. לדעתי תחום עיצוב האופנה זה באמת אחד התחומים הכי מרתקים ומגניבים שיש ולא סתם אני רוצה לעסוק בזה. אם כי יש לציין שזה בטח לא קל להיות מעצב אופנה וצריך הרבה כשרון וללמוד המון כל הזמן, וגם כמובן אהבה למקצוע. כי הרי לא מדובר רק בבגדים בסה"כ, יש עוד המון אביזרים כגון: עניבות, סוגי בד, התאמה לצבע עור, תיקי כנסים ועוד.

הקניונים כמובן מפוצצים בחנויות בגדים וכל רשתות האופנה. למעשה הקניון כשלעצמו נועד בעיקר לשופינג של בגדים ואביזרי אופנה. כמעט אין אחד שבא לקניון ולא יוצא עם שקית של בגדים, בין אם זה ג'ינס, מכנסיים או סתם איזה חולצה. רשתות האופנה המובילות ונחשבים למותגים הם: דיזל, לי קופר, פול אנד בר, קרייזי ליין (לנשים) קסטרו כמובן, קרוקר ועוד... יש עוד עשרות חנויות של בגדים ואביזרים שמוכרים תיקי כנסים, כובעים ועוד שלל דברים. המחירים כמובן משתנים מחנות לחנות אך בכל מקרה מדובר בהוצאה לא קטנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה