יום ראשון, 16 במאי 2010

חופשה בצפון

נכון שאתם לא תמיד רוצים לצאת מהמלון במהלך החופשה, היות וישנם בתי מלון אשר מתכננים לכם את כל החופשה ממש בתוך קירות בית המלון עצמו בלי לצאת מן המבנה, פעילות לילדים, פעילות לגדולים, ארוחות צהריים וארוחות בוקר. אם כי, אם הלכתם לבתי מלון בצפון סביר להניח שלא תישארו כל היום במלון. ולא, לא בגלל שהבתי מלון בצפון לא טובים, אלא שיש המון מקומות לטייל באווירה שקטה ורגועה בניגוד להמולה שבבתי המלון באילת או בת"א.

בעניין מחירים ישנם דילים של הרגע האחרון, בתי מלון הכוללים הכל יתנו בדרך כלל מחיר מופחת מחופשות מתוכננות עם מסלולי טיול, אטרקציות לילדים ומסלולי ארוחות מסויימות, כדאי להתייעץ עם סוכני הנסיעות המקצועיים בנושא. אם לדוגמא בחרתם ללכת לבתי מלון בצפון, ישנם קופונים בצפון שבעזרת ניתן לקבל הנחה מסויימת. (מה גם שבלי קשר הבתי מלון בצפון זולים יחסית).

בניגוד למקובל לחשוב, ש..בתי מלון בצפון פחות טובים ואטרקטיביים מהבתי מלון באילת ובתל אביב, דווקא יש המון בתי מלון בצפון מעולים, איכותיים ומפקנים שאינם נופלים ממלונות אחרים בארץ. ניתן למצוא מלונות בצפון בכל אזור שרק תרצו בצפון. במלונות בצפון ניתן לשלב אטרקציות מעניינות של טיולים עם נופים מדהימים ובאווירה פסטורלית וניחוחה.

ההבדל המשמעותי ביותר בין בתי מלון בצפון לבין הבתי מלון באילת ובמרכז הוא שבבתי מלון בצפון יש תחושה הרבה יותר של חופשה למען מנוחה ושקט נפשי. הרי כולנו יודעים את הרעש וההמולה שבבתי המלון במרכז ובאילת עם מאות האנשים שמתרוצצים להם מפעילות לפעילות. בצפון האווירה הרבה יותר שנטית ואפשר להנות גם במשך החופשה מטיול מרגיע באזורים הירוקים והיפהפיים שהצפון מציע לנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה