יום חמישי, 1 ביולי 2010

שקיות ידידותיות לסביבה




שקיות נייר הן הרבה יותר מנייר פשוט, הן שקיות הפועלות למען איכות הסביבה ואם הן עושות זאת לבטח גם אנחנו יכולים וביתר קלות וסיוע. חשוב ביותר ומומלץ כאשר אתם הולכים וקונים מוצרים, לא להתבייש לשאול את בעלי החנות למה הם לא עברו לשקיות נייר למען איכות הסביבה, הבהירו את החשיבות, הראו את פחי המחזור הנמצאים בכל פינה ברחוב, כל אחד ואחד מכם יתרום כך.

המודעות הגדולה למחזור ועולם ירוק יותר גרם לנו הישראליים להסתכל באופן קצת שונה על היחס שלנו כלפי הסביבה. המודעות השפיע אף עלינו, גם בקצת, זה גם משהו. בהתחלה זה התחיל עם מחזור הבקבוקים אשר אנחנו רואים בכל מקום ברחובות ומלאים עד אפס מקום והיום הטרנד החדש הוא שקיות נייר. כאות הזדהות לכך גם הרשתות המזון הגדולות והסופרים מספקים לנו שקיות נייר למען איכות הסביבה.

שקיות נייר הפכו יותר ויותר נפוצות בחנויות שונות ברחבי הארץ. ולא רק בחנויות, גם בבתים. גם אצלי בבית התחלנו להשתמש בעיקר עם שקיות נייר. אני בעצמי ביקשתי מההורים שלי שהגיע הזמן שגם אנחנו נתרום קצת מעצמנו למען העולם. הרי אנחנו חיים בעידן בו המודעות לאקולוגיה גוברת מרגע לרגע ואנחנו חייבים להשתדל. המעט שאנחנו יכולים לעשות זה אפילו להשתמש בכמה שפחות, ולא בהכרח במה שלא מזיק כלל.

השימוש בשקיות נייר קיבל בשנים האחרונות משמעות גדולה וניתן למצוא אותם כיום בכל כמעט בכל מקום. גם רשתות השיווק הבינו שהן לא יכולות להתעלם עוד ולהתנער מאחריותה על איכות הסביבה, ולא מעט בתי עסק החלו להשתמש בשקיות נייר, בארצות שונות בעולם כבר החלו ממזמן להשתמש אך ורק עם שקיות נייר בעוד בארץ העניין עדיין בתהליכי נסיקה. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לעצב את השקיות בכל צורה שאנחנו רוצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה