יום שני, 5 ביולי 2010

שייט בקיאק

לפני שנה נסענו לאילת כמה חברה, עשינו שייט קיאקים בים סוף, היה פשוט אדיר! אנחנו חבורה שממש אוהבים ספורט אתגרי ותמיד רצינו לעשות שייט קיאקים. עשינו תחרויות והיה ממש מגניב. בתור אחד שעשה בפעם הראשונה קיאקים אני יכול להגיד שזו חוויה מדהימה. בכלל באותו זמן באילת ממש נהנו, היינו במלון מג'י'ק פאלאס, השגנו דילים זולים, וחוץ מהקיאקים, טיילנו כמעט בכל אילת וחרשנו על הטיילת ועל כל אתרי הבילוי.

לא מזמן אני וחברה שלי נסענו לנופש נחמד בצפון של כמה ימים בצימר בגלי העליון. במהלך החופשה בצימר עשינו גם שייט בקיאקים בקייקי כפר בלום שזה אחד המקומות המפורסמים בארץ לשייט קיאקים. עשינו שייט במסלול של 8 קילומטרים שערך כשעתיים וחצי. היה נפלא! גם אני וגם חברה שלי ממש נהנו, במהלך השייט הפך עשינו הפסקה קטנה באיזה מקום מיוחד שניתן היה להיכנס למים.

שייט קיאקים הפך לאחד היעדים האטרקטיביים ביותר עבור המתייר הישראלי. כמעט לכל חופשה שתלכו, תוכלו למצוא בה שילוב של שייט בקיאקים. המחירים נעים בסביבות ה-100 שקל לאדם כאשר ניתן לבדוק קופונים באינטרנט בכדי לקבל הנחה מסויימת. לי יצא לעשות כמה פעמים שייט שכזה ואני יכול לומר בפה מלא שכל פעם הייתה יותר כייפית מהפעם הקודמת. שכך מי שעוד לא עשה, ממליץ לו בחום לעשות.

מי שחובב ספורט אתגרי וחוויות אקסטרימיות, שייט קיאקים זה הדבר המושלם עבורו ובמיוחד לאוהבי הספורט הימי. מאבק בנהרות זורמים, הפעלת כח רב עם המשוטים, בהחלט חוויה מאתגרת. שייט קיאקים אמנם לא זול במיוחד אך גם לא ניתן להגיד שהוא יקר בטירוף, בטח ביחס לזמן שאתם נהנים עם הקיאק. בנוסף, תמיד אפשר להשיג הנחות ולבדוק כל מיני מבצעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה