יום ראשון, 11 ביולי 2010

ציוד למסעדה

ציוד למסעדות כולל בתוכו מגוון רחב של דברים, אביזרים וציוד. התחום כולל תכנון של מטבח ביתי, תכנון מטבח תעשייתי הכולל אספקת ציוד למטבח מוסדי, ביניהם: תנורים תעשייתיים, מתנורי בישול ותנורי אפייה, עד תנורי פיצה ענקיים ולוהטים, ארונות חימום, קומביסטימר, מגשים, מכונות ברד, מתקני פלאפל, שווארמה, כיריים, כיורי נירוסטה ועוד. ציוד טוב ואיכותי הוא הבסיס להצלחה בכל עסקי המזון והמסעדות לכן ציוד למסעדות הוא נחשב לתחום חזק ביותר בענף המזון.

ציוד למסעדות הוא מהתחומים החזקים בענף המזון. ענף המזון והמסעדות בפרט מגלגלי עשרות מליוני שקלים כל שנה בישראל וכוללים עשרות אלפי עסקים ועסקי משנה. כל מסעדה בהקמה זקוקה למגוון ציוד למסעדות, אשר חלק הוא ציוד למטבחים. זה כולל מקררים גדולים, מקפיאים, תנורים תעשייתיים, מכונות ברד, מאווררים, ציוד נירוסטה, סכינים מקצועיות שנכללות בנושא ציוד למסעדות ואפילו משטחי פריקה שהם חלק מתחום ציוד למטבחים.

ציוד למסעדות כוללים גם מקררים מקצועיים ומוסדיים, בניית חדרי קירור וחדרי הקפאה, מנדפים ליניקת אדים, מוצרי נירוסטה למיניהם, מכונות קפה ומוצרי קפה נלווים, מכונות ברד, מחברי גז למוסדות, טאבונים, צ'יפסרים, מוצרי חשמל ומגוון עצום של מכונות מזון קטנות ובינוניות. אחד הדברים החשובים בפתיחות מסעדה\פאב או מה שזה לא יהיה, זה הציוד למסעדות אותו תרכשו עבור העסק שלכם.

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בהתפתחות ענף המסעדות בישראל ובין היתר בתחום ציוד למסעדות. יותר ויותר אנשים מוותרים על הבישולים בבית, או על הבאת סנדוויץ' לעבודה ומעדיפים לאכול בחוץ. הדבר הביא לכך שכמעט כל מסעדה הופכת לעסק מצליח וכתוצאה מכך אנחנו רואים שיש יותר ויותר מסעדות בכל עיר ועיר. בנוסף, הדבר הצריך את בעלי העסק לייבא גם ציוד למסעדות איכותיים על מנת לשפר ולשרת כראוי את הלקוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה