יום שני, 12 ביולי 2010

מכונת קפה לבית

מכונות קפה ביתיות יכול להיות דבר מפנק של ממש. בטח לאוהבי הקפה שבינינו. אני אמנם לא מכור לקפה אבל בהחלט שותה מדי פעם כמו כל בנאדם. בחורף למשל, שיורד מבול בחוץ וקר, יכול להיות מאוד נחמד לשבת עם קפה הפוך מול הטלוויזיה ולהתפנק. אך לא רק בחורף, קפה שותים תמיד, בכל עונה, בכל יום ובכל שעה. הבנתי שהיום הרבה מאוד אנשים קונים לעצמם מכונות קפה לבית. אני דווקא חושב שזה אחלה רעיון, אולי מכונות קפה עולות לא מעט אבל זה יכול להיות מאוד משתלם.

קפה שותים כמעט בכל מקום, בבית, בעבודה, במשרד, בבית קפה ואפילו במסעדה אחרי ארוחה טובה. אצל הרבה מאוד אנשים, לעבור יום שלם בלי כמה כוסות קפה זה בלתי אפשרי. מכונות קפה תמצאו היום בכל מקום, כל החברות המכבדות את עצמן תהיינה להן מכונות קפה איכותיות הצריכות לשרת את מאות עובדיה בנאמנות. אך לא בחברות הגדולות תמצאו מכונות קפה, גם בבתים פרטיים תוכלו למצוא, יותר ויותר אנשים מבינים שיותר משתלם להם לקנות לעצמם מכונת קפה ביתית.

כולם אוהבים קפה, לא בכדי בתי הקפה נמצאים כמעט תמיד בתפוצה מלאה, לא משנה איפה ולא משנה מתי, לכן אין זה פלא שבתי הקפה מגלגלים מאות מיליונים בשנה. למעשה בעסקי הקפה יש רווחים של למעלה מ-500% לכל כוס קפה, תעשה לבד את החישוב ותבינו איך עסקי הקפה מגלגלים כל כך הרבה כסף. עקב כך, תחום ה- מכונות קפה התפתח מאוד וכל בית עסק המכבד עצמו רוכש לעצמו כמה מכונות קפה איכותיות באלפי שקלים. אחרי הכל מכונות אלו אמורים לפעול 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כלומר עבודה נונ-סטופ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה