יום רביעי, 7 ביולי 2010

מזון

הגיע הזמן לאכול בריא! די נמאס לי לאכול כל היום שטויות ומזון מהיר. הגיע הזמן לקחת את עצמי בידיים ולאכול מזון בריא. השינוי נובע מכך שלאחרונה אני מוצא את עצמי אוכל יום-יום בחוץ כשלא מעט פעמים מדובר בג'אנק-פוד. לדוגמא אתמול אכלתי ארוחת מק-רויאל ענקית במקדנולדס עם מלא צ'יפס ושתיתי קולה. כמובן שיש בזה המון שמן והמון קלוריות.

בזמן האחרון אני שם לב שהגי'נסים לא עולים עליי, או במקרה הפחות גרוע הם לוחצים עליי ממש. הדבר כמובן נובע מזה שממש השמנתי. האמת, אני גם לא מתפלא, עם כמות המזון שאני מכניס לפה לאחרונה אין פלא שהגעתי למצב הזה. ואם נוסיף את העניין שהפסקתי לעשות ספורט אז כל מה שנותר לי הוא להתבייש בעצמי שהפכתי לעצלן כזה. מהיום, רק מזון בריא, להשתדל לא לאכול הרבה מאכלים שומניים וכמובן לעשות קצת ספורט.

מי שאוהב לאכול בריא אולי כדאי שידע שחשוב מאוד לאכול מזון מגוון. חשוב גם להקפיד לא לאכול יתר על המידה דברים ממותקים ולהפחית כמה שאפשר את השימוש במלח. כמובן שאי אפשר כלל לא מלח אך לא צריך להגזים עם הצריכה שלו. בגדול, חשוב לאכול מכל אבות המזון שכן הם חיוניים לתפקוד שלנו. אבות המזון כוללים: פחמימות, חלבונים, שומנים, ויטמנים ומינרלים.

היום יש מודעות רבה מאוד לשמירה על אורח חיים בריא ואכילת מזון בריא. אני גם התחלתי לחיות חיים יותר בריאים, הגעתי למסקנה שגם אני צריך ליישר קו עם המומחים הממליצים לשמור על תזונה נכונה ובריאה. אני אמנם לא מעשן אבל אני לא בדיוק דואג לאכול מזון בריא ועשיר ממיטב אבות המזון. נראה לי אני אתחיל לאכול ארוחות בוקר בריאות ואשתדל לאכול פחות שטויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה