יום שלישי, 6 ביולי 2010

שירותי קייטרינג בדרום

יש הרבה מאוד חברות קייטרינג בבאר שבע, כך שאם וכאשר תערכו אירוע בבאר שבע ותרצו כמובן להזמין שירותי קייטרינג יהיה לכם קשה מאוד לבחור. בכל מקרה, דאגו להתאים את הקייטרינג לאירוע שלכם ואל תשכחו שהאוכל הוא בעיקר בשביל האורחים ולא רק בשבילכם לכן אל תלכו רק לפי טעמכם האישי בלבד, קחו זאת בחשבון ואל תפחדו גם להתמקח קצת על המחיר.

הייתי לא מזמן באירוע בר מצווה של בן דוד שלי, האירוע התקיים בדרום הרחוק ממש ליד באר שבע כך שהנסיעה מהמרכז (אנחנו תל אביבים) הייתה ארוכה וארכה קצת פחות משעתיים. עם זאת, האירוע עצמו היה נחד מאוד ומרגש, כמו את האולם, גם את האוכל לאירוע הם הזמינו מחברת קייטרינג בבאר שבע (הגיוני לא?). לחברה קוראים קייטרינג שושקולד, והאוכל היה פשוט נהדר! היו שם בקינוחים שוקולד בצורות ממש מגניבות וטעימות ממש! מסתבר כי שירותי קייטרינג בדרום הוא מעולה ולא נופל מאלה שבמרכז.

כאשר אתם עושים אירוע בדרום אולי כדאי שתזמינו גם קייטרינג בדרום. אמנם רוב חברות הקייטרינג פועלות בכל הארץ אך יש גם כאלו הפועלים רק באזורים מסויימים לכן אם אתם עורכים אירוע בדרום אולי כדאי שתזמינו חברה העובדת באזור הדרום ואילו אם האירוע בבאר שבע לדוגמא, בדקו אופציות של קייטרינג בבאר שבע. בעיקרון, עדיף להזמין חברה הקרובה לאירוע שלכם. 

לפני כל אירוע יש מגוון רחב של החלטות שצריך לקבל, אם זה בחירת המקום, בחירת התקליטן, בחירת השולחנות, הכסאות, בחירת הכוסות ועוד ועוד. אך אחד הדברים החשובים ביותר זה בחירת הקייטרינג. אז אולי בכדי להקל עליכם קצת ולצמצם את האפשרויות בדקו דברים לפי האזור שלכם, לדוגמא אם החלטתם לערוך את האירוע בדרום, בדקו כמובן אופציות של חברות קייטרינג בבאר שבע. חיפוש קצר באינטרנט עם המושג: "קייטרינג בבאר שבע" יביא לכם לא מעט תוצאות חיפוש רלוונטיות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה