יום ראשון, 25 ביולי 2010

אוכל!

אני פשוט מת על האוכל באירועים ובחתונות, (קייטרינג). יש מאכלים כל כך טעימים ומיוחדים שאי אפשר להפסיק לאכול. יש את המטעמים הראשונים שהאורחים באים (הבופה), שכבר שם אתה אוכל ללא הפסקה ואפילו שאתה חושב שכבר שבעת, אתה אוכל כמו גדול את הארוחה העיקרית כאילו לא אכלת שום דבר. קייטרינג והאוכל בכלל ללא ספק זה אחד הדברים החשובים בחתונה.

פעם עבדתי בחברת קייטרינג, היה לי ממש טוב, אמנם עבודה קצת קשה, אוקיי קשה מאוד וזה הרבה שעות ברציפות אבל המשכורת בהחלט שווה את זה. בקיצור שורה תחתונה שווה לעבוד בקייטרינג, אתה גם לא עובד לבד, גם אוכל מתי שאתה רוצה וגם מרוויח לא רע. פעם אחרונה שעבדתי היה לפני שנתיים בערך.

יש הרבה סוגי קייטרינג, אני אישית הכי אוהב קייטרינג בשרי כי אני האמת ממש אוהב בשר! אני הכי אוהב צלעות כבש ובשר בקר. גם כשאני הולך למסעדות אני תמיד לוקח אוכל בשרי. שלשום נגיד הייתי במפגש הסטייק, אכלתי סטייק אנטריקוט, היה כל כך טעים! כמעט לקחתי עוד אחד.. וסביר להניח שאם היה לי כסף זה מה שהייתי עושה..

חבר טוב שלי מתחתן עוד מעט, הלכתי איתו לטעימות קייטרינג. וואו יש כל כך הרבה חברות קייטרינג שאתה פשוט לא יודע מה לבחור, אתה בכלל לא זוכר מה אכלת ואיפה. בכלל, כמה סידורים יש לו לחתונה חוץ מלבחור קייטרינג...לבחור אולם, הזמנות לאנשים, די ג'יי, בקיצור לא נגמר! אני רק חושב שגם אני אטצרך לעשות את זה ביום מן הימים, אני אומר לעצמי אין מצב..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה