יום שני, 5 באפריל 2010

טיולים בצפון

אטרקציות בצפון זה ללא ספק יד אולטימטיבי למטייל הישראלי. ישנם עשרות מסלולי טיולים במאות מקומות שונים בצפון שפשוט קשה מאוד להחליט איזה מסלול לבחור. אטרקציות בצפון בהם ניתן ואף מומלץ לטייל בהם הם: אצבע הגליל הכולל בתוכו את הרי נפתלי ועמק החולה, ישנם מסלולי טיולים סביב הכנרת, יש את האזור המדהים של רמת הגולן.ישנם את המסלולים עם כל נחלים למיניהם ועוד המון המון אטרקציות מרהיבות ומדהימות.

כמובן שיש המון סוגים שונים של טיולים לאטרקציות בצפון. יש טיולים המתאימים למשפחות, יש טיולים המתאימים לבני זוג, יש טיולים המתאימים לבני הנוער, יש מגוון אדיר. למשל טיול למשפחות בנחל תבור לרקע נופו האקספטולרי של הגליל התחתון. לבני זוג לדוגמא יתאים לעשות טיול בשילוב צימר נחמד ורומנטי, אטרקציות בצפון משלבת בתוכם המון פעילויות, בני הנוער למשל יכולים לעשות אטרקציה של אקסטרים באוויר הנמצאת בגליל המערבי.

מה עוד אפשר להגיד על אטרקציות בצפון? טיולים בצפון זו חוויה מדהימה המתאימה לכל הגילאים. אחת האטרקציות הפופולריות היא טיולי הטרקטורים שתפס תאוצה בשנים האחרונות ויותר ויותר משפחות ובני נוער הולכים לכיוון אטרקציה זו. האטרקציות בצפון כוללים בוכם גם אטרקציות של ספורט אתגרי כמו טיולי אופניים, מצנחי רחיפה, טיפוס הרים ועוד מגוון אדיר של פעילויות, אטרקציות נפלאות כשלעצמן ועוד מגוון אדיר של פעילויות.

אטרקציות בצפון מהוות אלטרנטיבות נפלאות למשפחות לצאת לטיול מהנה בחיק הטבע.. המקומות המדהימים מושכים מאוד את האנשים ובנוסף המסעדות המיוחדות והמגוונות אשר גורמות לנהירה המונית בשנים האחרונות. אז איזה אטרקציה תרצו מבין כל האטרקציות בצפון שיש? אולי איזה טיול משפחתי הכולל רכיבה על סוסים למבוגרים ולילדים? פארקי מים ייחודיים? או אולי איזה ספא מפנק לבני הזוג שהשאירו את הילדים בבית אצל הסבא והסבתא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה