יום ראשון, 18 באפריל 2010

טיול ג'יפים - אטרקציה מעניינת

מכיוון שיותר ויותר מטיילים בוחרים בטיולי ג'יפים כך גם נהיה יותר ויותר מסלולים. ישנם טיולי ג'יפים בצפון (בגולן ובגליל), ישנם טיולי ג'יפים בדרום (באילת ובערבה), יש בהרי ירושלים. מי שאוהב שטח ונסיעה ברכב מאסיבי, בוודאי שלא יתאכזב בטיול שכזה. אך לא בהכרח, גם מי שאוהב סתם לטייל ולחרוש את הארץ המדהימה שלנו יותר מיאהב טיול בג'יפים.

אני וחברה כבר המון זמן רצינו לעשות איזה טיול מגניב ומיוחד שיישבור לנו קצת את השגרה, אז לפני שבוע החלטנו ללכת על משהו מעניין במיוחד שבהחלט יישבור לנו את השגרה ששהינו בה, טיולי ג'יפים בצפון! וואו היה ממש ממש כייף, הרבה זמן לא נהנתי ככה, היה אחד הטיולים הכי מגניבים שעשיתי. ראינו נופים יפהפיים, האכלנו חיות בר והנסיעה ברכב הייתה משגעת! אני ממליץ לכולם לעשות טיולי ג'יפים.. לא תתחרטו.

אחד מתחומי התיירות המתפתחים ביותר בארץ זה טיולי ג'יפים, ולא רק בארץ, בעולם כולו! הסיבה לכך היא כנראה ההשקעה במסלולים וב-שבילים. כמו כן מפות ברורות עליהם מסומנים המסלולים באופן מדוייק. כמובן שלא חייב שיהיה לכם ג'יפ כדי לצאת לטיולי ג'יפים, כיום יש חברות טיולים המספקות לנו ארגון מושלם של הטיול. טיול מהנה, מאתגר שתהווה עבורכם חוויה בלתי נשכחת.

אמנם טיולי ג'יפים יש בהרבה מקומות בארץ אך רוב רובם של הטיולי ג'יפים נמצאים בעיקר בצפון. ואין זה פלא שכן רוב האוכלוסייה מעדיפה את הנופים המקסימים והירוקים של הרי הגולן והגליל. הנופים המדהימים, מסלולים ירוקים בייחד עם נחלים ואווירת פסטורליות, כל זה מושך מאוד את המתייר הישראלי והופך את הטיול לחוויה אדירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה