יום חמישי, 22 באפריל 2010

חיים שכאלה...

כשהייתי בקיץ בארצות הברית, הייתי שם בהופעה שלא איזה להקה שאני אישית לא כל כך מכיר, ההופעה הייתה בפארק כזה ענקי לעיני 144 אלף איש!! פשוט בלתי נתפס איך אפשר להופיע לפני 144 אלף איש?? אין דברים כאלה.. למרות שלא הכרתי את הלהקה והיה המון אנשים, היה ממש כייף ומאוד נהנתי.

הלכתי עם חבר לראות מכוניות. הוא מאוד אוהב מיצובישי אז הלכנו לחברה עצמה כי הוא מעדיף אוטו חדש מהחברה ולא יד שנייה משומשת. בקיצור ראינו המון מכוניות יפהפיות והיה איזה אחת שהוא ממש אהב, כששאלנו כמה עולה המכונית, ענה לנו הבחור: 144 אלף שקל.. התקציב של חבר שלי זה בסביבות ה-100 אלף שקל כך שהוא נאלץ לוותר עליה למרות ש-144 אלף שקל על המכונית המדהימה הזאת בהחלט שווה את הכסף.

פעם הייתי מכור להיאבקות wwe... למרות שתמיד ידעתי שהכל הצגה הייתי יכול לשבת שעות ולראות אותם נותנים מכות אחד לשני. היה איזה קרב שאני זוכר בין ג'ון סינה למרק הנרי הענק הזה ששוקל איזה 144 קילו וסינה הרים אותו וזרק אותו לזירה, עכשיו מיילא להרים 144 קילו אבל ליפול עם משקל כזה?? זה פשוט מטורף. איך לא קורה לו כלום, איך הזירה לא נשברה...

דוד שלי היה בנאדם ממש שמן, הגובה שלו זה 1.80 והוא שקל 144 קילו! יום אחד הוא החליט לקחת את עצמו בידיים, התחיל לעשות ספורט, לא לאכול שטויות, בטח לא ג'נק פוד, ובטח לא ב-12 בלילה. התחיל לאכול בריא עם ארוחות מסודרות, לרוץ כל יום, ללכת למכון כושר, כך שתוך חצי שנה הוא הוריד 62 קילו! כלומר מה-144 קילו שהוא היה שוקל, היום הוא שוקל 82.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה