יום רביעי, 21 באפריל 2010

חופשה רגועה

אם פעם חופשה בצימרים הייתה כוללת בתוכה רק איזה בקתת עץ עם מיטה ומקלחת באמצע שום מקום, כיום חברות הצימרים מספקות לנו את החופשה, בצימר מאובזר מכל טוב ומגוון אדיר של פינוקים ואטרקציות החל מאמבט עם מיטב הסבונים והניחוחות ועד טלוויזיה עםd.v.d לחוויה המושלמת. כמו כן כיום הצימרים נמאצים ביעדים אטרקטיביים למדי עם נופים יפהפיים ופסטרוליים.

צימרים, הם אמנם לא זולים כל כך אך בהחלט ישנם מחירים, עונות, מבצעים והנחות המתאימות כמעט לכולם ואין צורך לדאוג לעונה הקרה או העונה החמה, בעלי הצימרים ידאגו בכל עונה לגרום לחופשתכם להראות הכי מושלמת. כיום יש כל כך הרבה צימרים כך שהתחרות רק גדלה וגדלה, וניתן למצוא מקומות יפים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

החופשה בצימרים לא חייבת לכלול רק שהייה בתוך הבקתה כל היום, אמנם בצימר יש את כל הפינוקים שאנחנו רוצים אך כייף גם לשלב את העניין עם איזה טיול בחיק הטבע. השילוב של הפינוק בצימרים עם טיול בטבע, ראיית נופים ירוקים, אווירת הפסטרוליות, מהווה אטרקציה מאוד מעניינת ומדהימה עבור הנופשים שנהנים מחוויה מענגת במיוחד.

חברים שלי תמיד מספרים שלי שהם היו בצימרים וכמה כייף היה להם ושכדאי לי גם וכו וכו.. אז גם אני החלטתי ללכת בפעם ראשונה לצימר עם חברה שלי. יש כל כך הרבה צימרים שלא ידענו לאן ללכת אבל בסופו של דבר הלכנו לצימר בצפון, ברמת הגולן, היה פשוט מדהים. נהנו מאירוח מצויין, עם שלל פינוקים ופשוט נהנו מכל רגע. גם אני וגם חברה שלי עובדים קשה כל השבוע לכן היה מאוד נחמד לחוות סוף שבוע רגוע מאין כמוהו הרחק מכל הלחץ של העבודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה