יום רביעי, 7 באפריל 2010

מסעדה וקייטרינג

חברות קייטרינג מביאות עימם גם את המלצרים לכן לפני אחרי שאתם בוחרים את חברת ה קייטרינג שבו עם בעליו לשיחה ודרשו שיהיה מספיק מלצרים לאירוע שלכם כדי שלא ייווצר מצב לא נעים של מלצר אחד ל-20 אורחים וייצור מצב של אי זמינות וחוסר יכולת לשרת את האורחים כראוי. המינימום שצריכים זה מלצר ל-10 אורחים לכן חשוב מאוד מאוד שתוודאו זאת ודרשו זאת על מנת לספק את האורחים שלכם בצורה הטובה ביותר.

כאשר אתם בוחרים קייטרינג אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי שתבדקו ואסור שתשכחו זה תעודת הכשרות! בין אם אתם אנשים מאמינים או לא רצוי מאוד שתבדקו את תעודת הכשרות של בעל חברת הקייטרינג כי יכול שאולי אתם לא הטיפוסים שהכי אכפת להם מזה אבל אל תשכחו את האורחים שלכם שרבים מהם כנראה יבקשו לבדוק כבר מהתחלה את תעודת הכשרות. על אחת כמה וכמה אם יהיו לכם אורחים דתיים שומרי מסורת.

קיימות המון המון חברות קייטרינג, וכאשר תרצו לבחור אחת יהיה לכם קשה מאוד לבחור. יש סוגים שונים של קייטרינג אז קודם כל התאימו את הקייטרינג לאירוע שאותו אתם מתכוונים לעשות. יש קייטרינג לחתונה ששמה מומלץ להגיש קייטרינג בשרי, יש קייטרינג המתאים לאירועים קטנים שמה תוכלו להגיש קייטרינג איטלקי, אם זה אירוע שאתם מחליטים לערוך בשעות הבוקר תוכלו לבחור בקייטרינג חלבי.

כאשר אתם עושים את הטעימות לקייטרינג יש דבר שחשוב שתזכרו, שאל תשכחו שאתם צריכים להתחשב באורחים שלמעשה הקייטרינג הוא ברוב רובו בשבילם יכול להיות שיצעו לכם אטרקציה מסויימת של סגנון שאולי במחשבה קצרה תגידו שזה לא מתאים לכם ולא הסגנון האישי שלכם אך עבור האורחים זו יכולה להיות אטרקציה נפלאה ומיוחדת והאורחים יזכו להנות מסגנון מיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה