יום רביעי, 28 באפריל 2010

מנה אחרונה - קינוח

יש מגוון עצום של קינוחים איתם אפשר לסיים את הארוחה כמו שצריך, הכל תלוי בטעמכם האישי וכמה שאתם מוכנים להשקיע וגם כמובן בעונת השנה. רצוי ואף מומלץ ביותר לגוון בין סוגי ה- קינוחים ולא להתמקד רק בדבר אחד, לצורך העניין: בעוגות שוקולד. כדאי לתת אופציות רבות לאורחים על מנת לתת להם אפשרויות בחירה, בעיקר אם ה- קינוחים הם פרווה. אם אתם עורכים אירוע, יש חברות קייטרינג המספקות עוגות לאירועים איכותיות למדיי.

עוגות לאירועים הם כמובן קינוח בגדר חובה בכל אירוע, די ברור גם שרובם הם עוגות שוקולד (בעיקר אם הקייטרינג שהזמנתם כשר והקינוחים פרווה). במידה וה- קינוחים חלביים (אם זה בגלל שהקייטרינג חלבי או אם אינכם שומרים כשרות) אז המגוון רחב עוד יותר והוא יכול לכלול עוגות גבינה עם פירורים, עוגות גבינה עם פירות יער, עוגת כרמל גם יכולה להיות אופציה מעניינת שהאורחים לא יתאכזבו ממנה.

איך אפשר לדבר על קינוחים ולא לחשוב על גלידה טובה ואיכותית? הרי כשחושבים על קינוח הדבר הראשון שעולה לראש זה גלידה. מומלץ להגיש לפחות 3 סוגי גלידות, ברור שגלידת שוקולד זה חובה, כמובן שיש את גלידות הוניל שגם לעולם לא מאכזבות, מלבד אלה יש גלידת תות להוספת עניין, צבע וכמובן טעם מתוק וטעים! קינוחים בלי גלידות לא בא בחשבון.

מלבד הקינוחים הרגילים, של עוגות השוקולד, גלידות ופירות, יש גם את הקינוחים "המיוחדים" הכוללים סוגי פאי למיניהם, פאי דובדבנים, פאי תפוחים, פאי בננה, פאי שוקולד... יש את הסופלה שוקולד הקלאסי והמפנק, מוס שוקולד בתוספת קצפת לייד שזה דבר נפלא כשלעצמו. אחרי קינוחים כאלה אין ספק שכל אחד מהאורחים ייצא מבסוט עם עם מתוק בפה לסיום אירוע מושלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה