יום רביעי, 14 באפריל 2010

עיצוב שמלות ערב



ישנו הבדל גדול בין עיצוב שמלות ערב לבין עיצוב שמלות כלה. יש הבדל גדול במחיר שכן כאשר מדובר בעיצוב שמלות כלה מדובר במעצבים אישיים לכל דבר המשקיעים זמן רב בעיצוב מיוחד וספציפי לכלה המיועדת. עם זאת, ישנם גם מעצבים העוסקים גם בין היתר בעיצוב שמלות ערב. נכון שתחום עיצוב שמלות הכלה הוא יותר פופולרי אך לבל תתבלבלו, גם עיצוב שמלות ערב הוא תחום חזק ביותר וההוכחה לכך היא שניתן לראות כי קולקציות שמלות ערב הינן קולקציות עשירות ומגוונות אפילו אף יותר משמלות הכלה.

אירוע של חתונה הוא הזדמנות נפלאה עבור הנשים לדפוק הופעה על מנת להרשים את האורחים ולהשאיר חותם. כך שנראה שהאירוע ממש הופך לתצוגת אופנה מרשימה של שמלות ערב יפהפיות. הנשים דואגות חודש מראש לבדוק ולחרוש את כל הארץ במציאה אחר השמלה המושמלת. בודקות כל חנות, מודדות כל שמלה, העיקר שהשמלה שלה תהיה המיוחדת והיפה ביותר מכל שמלות ערב של השאר.

כמובן שבאירוע של חתונה, רוב תשומת הלב מופנית לכלה, בשמלת הכלה שלה, באיפור ובכלל באיך שהיא נראית. עם זאת ניתן לראות שגם האורחים או יותר נכון האורחות מתלבשות במפגן מרשים של שמלות ערב. מכיוון הלבן הוא הצבע של הכלה שכן רוב שמלות הכלה הן בצבע לבן, אף אחת מהנשים לא מרשות לעצמן ללבוש שמלות ערב בצבע לבן...

בחירת שמלות ערב לאירוע מלווה בהרבה לבטים והתלבטויות. על מנת להגיע לבחירה הנכונה ניתן להתייעץ עם מעצבי אופנה ואנשי מקצוע העוסקים בעיצוב שמלות ערב. כמו כן יש לתכנן את התקציב שאת מוכנה להשקיע מראש ולא להשתגע עם הכסף, כדי לא לצאת מפרופורציות. ניתן למצוא שמלות ערב יפות גם במחירים סבירים אשר ירצו אותך וייגרמו להמון תשומת לב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה