יום שלישי, 6 באפריל 2010

חשיבות בחירת ה-d.j

מן הסתם שאתם בוחרים לבד את סוג ה- תקליטנים שאתם רוצים אך יותר מזה אתם למעשה רוצים לבחור את סוג המוסיקה, אז כמובן שיש את האלה שנותנים ל- תקליטנים לבד לבחור ולעשות מה שבא להם שזה בסדר גמור אך טיפ קטן שכדאי לכם לשבת בייחד עם התקליטן ולהחליט בייחד את המוסיקה העיקרית שתרצו להשמיע או יותר נכון לקבוע איזה אווירה לעשות, או לכל היותר שהוא יגיד לכם מה הוא מתכוון לעשות...

ישנם 2 סוגים עיקריים של תקליטנים. יש את התקליטן השקט שהוא מה שהוא עושה זה כמובן שם את השירים ופה ושם משחיל איזה מילה ויש את התקליטן ה"מתערב" שהוא מדבר הרבה עם הקהל, משמיע את קולו ולמעשה מכריז: "אני פה!" תקליטנים כאלה אוהבים להנחות את האירוע ולהיות מעורבים בכל דבר באירוע, אני ממליץ כמובן ללכת על ה- תקליטנים האלה ולא על האדישים, עם כי כמובן לא בצורה מוגזמת ועם הרבה טקט.

לפני האירוע עצמו, יש לעשות פגישת סיכום עם התקליטן, זאת בכדי לתאם את כל ההכנותה אחרונות ושלא יהיו טעויות באירוע. יש לוודא בפגישה את כל נושא התאמת השירים במהלך האירוע אשר לבטח כבר תכננתם זאת מפגישות קודמות. ישנם תקליטנים שאולי לא ירצו בפגישה זו ויאמו לכם שהם עסוקים או שאין כל צורך בכלל בפגישה שכזו אך עדיין דרשו לעשות אותה, אם התקליטן מסרב עדיין, אל תהססו לוותר על שירותיו, יש עוד אלפי תקליטנים בשוק.

מוסיקה לאירועים היא למעשה תעצב את האירוע שלכם, המוסיקה היא זאת שנותנת את האווירה, היא זאת שנותנת הרקע ומי לא רוצה שהאירוע שלו יהיה הכי מדובר בעיר? ישנם מאות אלפי תקליטנים לכן בחרו בקפידה, התייעצו עם אנשים, עם בני משפחה לפני שאתם בוחרים את הקליטן שלכם. בנוסף, כאשר נותרתם עם 2-3 תקליטנים שבינהם אתם מתלבטים, ייפגשו איתם ולפי היכרות איתם וסגנון הדיבור יהיה לכם קל יותר להחליט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה