יום רביעי, 14 באפריל 2010

דברים טעימים - שוקולדים וכאלה..

יש המון המון חטיפי שוקולד, אבל השוקולד שאני הכי אוהב זה קינדר בואנו, באמת שאני יכול לאכול אולי 4-5 בבת אחת, זה פשוט כל כך טעים! בלתי אפשרי להפסיק לאכול את זה. עוד חטיף שאני ממש אוהב זה פסק זמן, את זה אני אוהב לאכול בלילה עם איזה כוס תה נס קפה, מפנק לאכול את זה מול הטלוויזיה בלילה ולראות איזה סרט טוב.

איך אני מתגעגע לבית ספר, לכל החברים, לצחוקים, אפילו למבחנים! אני זוכר שתמיד לפני כל מבחן הייתי אוכל איזה שוקולד כדי כאילו שאני אזכור את כל מה שלמדתי, למרות שאני לא באמת מאמין שזה עוזר. כנראה זה היה סתם תירוץ כדי שאני יאכל את השוקולד. המקוצועות שהכי שנאתי זה המקצועות העיוניים, היסטוריה, ספרות וכאלה, המקצוע שהכי אהבתי היה דווקא מתימטיקה.

כל שישי אני וחברה שלי מתלבטים לאן לצאת, שישי האחרון אחרי ששוב התלבטנו החלטנו ללכת הפעם למקס ברנר שזה מסעדת שוקולד, ויש שם את כל המינים והסוגים של שוקולד שרק חלמתם עליהם, יש שם הכל פשוט הכל! בקיצור אני לקחתי את המילקי מקס עוגיות שהיה פשוט אדיר! ואילו חברה שלי לקחה וופל מוס שוקולד.

אני מכיר מלא אנשים שפשוט מכורים לשוקולד! אני גם הייתי פעם מכור אבל היום אני כבר אוכל הרבה פחות. אבל אם יש משהו שאני ממש לא אוהב זה שוקולד מריר, לא מבין איך אנשים יכולים לאכול את זה, זה פשוט כל כך מר ומגעיל. אם יש משהו שאני דווקא ממש אוהב זה שוקולד נוטה לבן, אני אוהב לאכול את זה עם פנקייק בבוקר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה