יום חמישי, 8 באפריל 2010

תכשיט מדהים

אמנם טבעות נישואין זה לא עסק זול במיוחד אך עם זאת כדאי שלא תשקיעו יותר מעבר למה שאתם מסוגלים ויכולים להרשות לעצמכם. אין זה אומר שעליכם להתפשר על כל דבר, ניתן למצוא טבעות נישואין יפהיפיות גם במחירים סבירים שתאהבו ותיקשרו אליהם, תזכרו שהחשוב מכל הוא שהטבעת לא תורד מהאצבע שלכם לעולם, ושזהו תכשיט סימבולי המקשר ביניכם.

אחד הרגעים הכי זכורים ואולי הזכור ביותר הוא רגע הבאת הטבעות נישואין וקידושן בין בני הזוג. גם אם הוא לא הזכור ביותר הוא לבטח המרגש ביותר. זהו הרגע בו מאחדים ומקדשים את בני הזוג ובעצם מעתה והלאה הם יילכו בייחד זה עם זה בטוב וברע. הטבעות נישואין יקשרו בין בני הזוג וגם לבין הבורא, והקסם הזה שבטבעת היא שבכל פעם שתביטו בה אתם תשאבו כח שיעזור לכם להתגבר ברגעים קשים.

אז מה בעצם מסמלת טבעות נישואין? זו טבעת שמסמלת נצחיות, זו טבעת שמסמלת אמון, זו טבעת שמסמלת כבוד, זו טבעת שמסמלת את הקדושה בין בני הזוג. זו טבעת שמסמלת מחוייבות כל כך עמוקה שבכל פעם שתביטו בה, ניצוץ האהבה ביניכם יידלק מחדש ויחזיר אתכם לרגע הזה בחתותנכם בו נשבעתם אמונים אחד לשני.

טבעות נישואין זה אחד הדברים הכי מדהימים שיש. יש לה ערך שלא משתווה לשום דבר. ערך שלא משתווה לעוד סתם ערך של תכשיט נוי. ערך המתבטא בברית הזוגיות של בני הזוג, בביסוס הקשר והכבוד והאהבה שרוחשים בני הזוג אחד לשני. טבעות נישואין זה דבר מדהים ואין זה משנה איזה טבעת תבחרו, העיקר שהיא תסמל את הייחודיות של הקשר שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה