יום שני, 26 באפריל 2010

מקרר




דבר שמומלץ מאוד שתיקחו בחשבון זה האחריות על המקרר. רבים מה- מקררים באים עם תעודת אחריות זוטרית לכן בדקו היטב את תנאי האחריות אשר מביאים לקחת כאשר אתם רוכשים את המקרר שלכם. בדקו שהוא כולל שירות בבית הלקוח במקרה והמקרר מתקלקל או עושה בעיות ולמשך תקופה ארוכה ואם אפשר אף הארכת חוזה האחריות. זכרו ש- מקררים לא רוכשים כל יום.

מקררים אפשר להגיד הם בסיס כמעט בכל מקום שהוא. אם זה בבית ואם זה בעבודה, רוב שעות היום אנחנו מבלים שם. מקררים יש במגוון רחב של סגנונות ועיצובים שונים, החל מהמקרר הפשוט ביותר והישן, משמע מקרר חלק, קטן וברוב הפעמים בצבע לבן. אך בעידן של היום, יש מקררים מעוצבים למדיי. ישנם מקררים כסופים, מבריקים, שחורים, כמעט בכל צבע שתרצו בעיצוב יפה ומודרני.

מקררים ניתן לומר שהם מצרך בסיסי בכל בית עסק וגם כמובן בבייתנו הפרטי. אך בעיקר בעבודה, שם אנו מבלים את רוב שעות היום (לפחות במשך השבוע). ואין עוררין על כך. בימינו יש המון סגנונות של מקררים כך שמי שניגש היום לחנויות מוצרי החשמל, יכול לראות שלל אפשרויות ועיצובים למקרר ביתי ומשרדי. שלא כבעבר, שהמקרר הפשוט היה (בלית ברירה) נמצא בכל מקום, היום בעידן הטכנולוגיה המתקדמת, אפשר למצוא מקררים המתאימים למטבח הביתי, מקררים המתאימים למשרדים ויש המתאימים לעבודה או בית העסק.

מקררים יש בכל סגנון שרק תרצו ותחברו ולעיתים, אף בהזמנות אישיות במיוחד. מחירי ה- מקררים הם גמישים בדרך כלל אך לא תמצאו מקרר איכותי בפחות מכמה אלפים בודדים אלא אם כן תקנו מקררים יד שנייה שזוהי אינה אופציה אידיאלית במיוחד. בעיקר מקרר למטבח אצלנו בבית. יש לציין, שיש מקררים העולים אף עשרות אלפי שקלים, תלוי כמובן בגודל, בחברה, בעיצוב וכו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה