יום שני, 19 באפריל 2010

טיולי אופניים

כיום יש מאות מסלולים לטיולי אופניים היות וזה הפך לאטרקציה מאוד פופלרית בקרב האוכלוסייה הישראלית. כמובן שרוב המטיילים אוהבים יותר לעשות טיול שכזה בצפון, בהרי רמת הגולן, וישנם גם מסלולי אופניים סביב הכנרת. הסיבה לכך שאנשים מעדיפים טיול שכזה בצפון היא הנופים הירוקים והמרהיבים והמסלולים המאתגרים והיפהפיים. טיולי אופניים בצפון יכולה להוות עבורכם חוויה פשוט מדהימה ומרתקת.

רכיבה על אופניים הפך לאחד התחביבים היותר פופלריים בקרב עם ישראל. אז מה הפלא שיותר ויותר אנשים חושקים לעשות טיולי אופניים. יש מגוון מסלולים אטרקטיביים במיוחד לעשות טיולי אופניים המשלבת בתוכה רכיבה מאתגרת על הרים, בין צמחייה ירוקה ומקסימה, כשבדרך מים זורמים ונופים עוצרי נשימה...תגידו שזה לא נשמע לכם חוויה אדירה ויוצאת מגדר הרגיל?

חובבי הספורט האתגרי ואוהבי האופניים בכלל יידעו לספר ולהמליץ לכם לעשות טיולי אופניים. אתם לא חייבים שיהיה לכם אופניים מקצועיות על מנת לעשות טיול כזה, חברות טיולים מציעות את שירותיהם גם להשכרת אופניים ותתפלאו המחיר לא בשמיים, ולא רק זה, גם אם יש לכם אופניים וברצונכם לשפר ולתקנם, החברות מציעות גם את השירות הזה. טיולי אופניים זה אחד האטרקציות הכי מגניבות שיש.

אני מאוד אוהב לרכב על אופניים, כמעט לכל מקום אני נוסע עם אופניים, לעבודה, ללימודים ובזמני הפנוי אפילו סתם להנאתי בפארק. אז יום החלטתי שאני רוצה לעשות טיול אופניים אמיתי. הבנתי שיש המון מסלולים לטיולי אופניים אז הצעתי לחברה שלי שניסע לכמה ימים חופשה בצפון שתשלב בתוכה גם טיול באופניים. ובאמת נסענו והיה פשוט מדהים! רכבנו איזה 10 קילומטרים, ראינו אתרים מדהימים ומקומות מקסימים שלא ידענו על קיומם, אני ממליץ לכולם לעשות טיולי אופניים, לא תתחרטו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה