יום רביעי, 10 במרץ 2010

קייטרינג - catering

המרכיב העיקרי בחתונה ולמעשה בכל חתונה הוא האוכל או במילים אחרות, בחירת חברת הקייטרינג. והסיבה לכך היא מוצדקת. נכון שלא כל האורחים מגיעים בכדי לאכול אבל כל אורח מקווה שתמורת הסכום אשר נתן לבני הזוג הוא יקבל ארוחה טובה עם קייטרינג איכותי למדיי שלא לומר, קייטרינג גורמה. בשיחות קהל האורחים לאחר החתונה (וגם במהלכה) תמיד האוכל יעלה לדיון ואיזה חברת קייטרינג זו הייתה, שלא כמו דברים אחרים שאינם עולים כלל לדיון. יש כמה וכמה חברות קייטרינג גורמה המתאימות לחתונה. בדקו היטב לפני שאתם משכירים את שירותיה.

אם בקייטרינג חפצה נפשכם ניתן לבחור בקייטרינג של האולם או בשירות חיצוני, כמובן שצריך לבדוק אם האולם מאפשר זאת, ישנם מקומות בהם לא מאלצים את הזוג לבחור קייטרינג מסוים אלא נותנים רשימת מומלצים מהם ניתן לבחור ובכל מקרה, כדאי מאד לבדוק לפחות 3-4 חברות קייטרינג ורק לאחר שמגיעים למועדפת מבין כולן, להגיע למבחן הטעימות. אם מדובר על אירוע יוקרתי, קייטרינג גורמה זו הבחירה האולטימטיבית. הרי באירוע שמשדר יוקרה נדרש גם מנות בהתאם ולכן קייטרינג גורמה עם מנות מעוצבות ואיכותיות הן המתאימות ביותר לאירועים כאלה.

חשוב לזכור שכדאי לכם לבדוק האם תעודת הכשרות אשר בעל הקייטרינג/אולם מחזיק תואמת לדרישותיכם ולדרישות האורחים. זכרו כי יש דרגות כשרות ובמידה ובין האורחים ישנם חרדים או דתיים שומרי מסורת באופן אדוק רצוי להקפיד על רמת הכשרות. ישנן הרבה חברות קייטרינג גורמה אשר אינן כשרות ומשלבות מנות גורמה המערבבות בשר וחלב לכן יש לוודא אם מדובר על קייטרינג גורמה כשר בכדי שלא תישארו מופתעים. אם אתם דתיים, יש לוודא אפילו עם הרב אם אכן מדובר על קייטרינג כשר.

עוד משהו קטן, שלא תזניחו בטעות את ה-"מיוחדים" כי במידה וישנם אורחים צמחוניים, או אורחים הנאלצים לשמור על רמת הסוכר ו/או הכולסטרול דאגו לא להשאיר אותם מקופחים ולסכם עם שירות הקייטרינג מראש על המנות המתאימות. בד"כ אם מזמינים קייטרינג גורמה אין מבחר כה גדול למיוחדים לכן עליכם לקחת זאת בחשבון. גם אם אפילו מדובר באנשים בודדים בלבד זה עושה רושם מצוין שדואגים לכל צרכיהם של האורחים. לכן לא חייבים להזמין קייטרינג גורמה, אלא משהו שיענה על הצרכים שלכם. אם חברת הקייטרינג תעלה בעצמה הערה זו לפניכם הרי שכנראה מדובר בחברת קייטרינג ברמה גבוהה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה