יום ראשון, 14 במרץ 2010

מוסיקה לאירועים

המוסיקה שתתנגן בחתונה שלכם מעצבת את הארוע לטוב ולרע, נותנת את הרקע, האווירה והטעם ובחירת תקליטן לחתונה מתאים ומקצועי מאלפי התקליטנים שיש בארץ יכולה לגרום לחתונה שלכם להשתוות למועדון הכי חם בעיר ולקהל שלכם לדבר עליה שבועות לאחר מכן במכולת השכונתית. תקליטן טוב=אירוע טוב. לכן לפני שאתם בוחרים תקליטן, תתייעצו עם חברים\משפחה שאולי מכירים, יודעים, ויוכלו להמליץ עליהם.

אם כבר בחרתם תקליטן אולי תרצו לשדרג את האירוע בסיוע אטרקציות שונות וייחודיות.. ישנם היום מגוון רעיונות שיהפכו את האירוע ליותר ייחודי. מוסיקה לאירועים כולל בתוכה מגוון עצום של אפשרויות, אפשר למשל להזמין תזמורת חיה הכוללת נגנים וזמרת יכולים לעשות פלאים לחתונה. התקליטן לא יורד מאחריותו על המוסיקה, אך בשלב כלשהו עולה התזמורת או הזמרת ואז מתחילה ההופעה האמיתית.

רעיון מעניין לאירוע בנוסף לתקליטן (אם אכן וכאשר בחרתם ללכת גם על תקליטנים) הוא להביא הרכב כינורות קטן שידאג להנעים את זמנם של קהלו האורחים שלכם בזמן קבלת הפנים ובזמן האוכל, אם חשבתם על הבאת אמן ידוע ומפורסם אין ספק שהחתונה תהיה מיוחדת עד מאד אך כיסכם יהיה גם ריק בהתאם. כמובן שהכל לשיקולכם, לפעמים גם תקליטנים לבד מספיק.

קבעתם תאריך וסגרתם אולם, הדבר הראשון שאתם צריכים כעת הוא למצוא את התקליטן שלכם, יש מאות אלפי תקליטנים אך חשוב לזכור כי לא כל מה שיקר הוא הכי טוב, לאו דווקא התקליטן שידרוש את המחיר הגבוה ביותר הוא הכי טוב בתחום, כדאי לבדוק מספר תקליטנים בכדי לוודא היכן הכי משתלם לכם וכמובן ששירות לא פחות חשוב מאיכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה