יום שני, 1 במרץ 2010

טבעות נישואין ותכשיטים

גם אם הטבעת שאת קונה נראית לך פשוטה תמיד ניתן לשלב תכשיטים נוספים, טבעות נישואין ו- תכשיטים אינו חלק נפרד אחד מהשני ולכן אפשר לבחור טבעת פשוטה וקלאסית ולשלב תכשיט שיתן תמונה נוצצת. עם כי כיום יש המון טבעות נישואין מהממות ומדהימות, וכמובן חשוב לזכור שאין זה משנה באמת איזה טבעת החלטת בסופו של דבר לקנות, העיקר שהיא תסמל את מיסוד הקשר ביניכם לעולם ועד.

המחיר של טבעות נישואין כמובן הינו גורם מכריע כמו בכל דבר בארגון הארוע, טבעות נישואין וגם תכשיטים אינו חייב להיות עסק יקר מדי כל עוד תדעו מה הגבולות שלכם והתקציב כי כשמדובר בתחום התכשיטים, השמיים אחרי הכל הם הגבול. אז כמובן שתרצי את הטבעת הכי הכי יפה בעולם, אבל צריך לשמור של שפיות כלכלית ולהבין שהטבעת אמורה לסמל את הקשר המיוחד בין בני הזוג, קשר שלמעשה "ייקשר" ביניכם לנצח.


טבעות נישואין זה אולי הדבר היפה והמדהים ביותר מבין סוגי ה- תכשיטים. לבטח המרגש ביותר. טבעות נישואין בעצם מראות על היחסים המיוחדים בין בני הזוג, על האהבה האמיתית והכנה שבין בני הזוג ובקיצור על איחוד הקשר והזוגיות לנצח נצחים. הטבעת אמנם אולי תכשיט קטן ששמים אותה בסה"כ על האצבע אך בעלת משמעות ענקית!


אין דבר נפלא יותר מ- טבעות נישואין. גם בעת החתונה, הרגע המרגש ביותר הוא כמובן הרגע בוא החתן מביא את טבעות הנישואין (כמובן לאחר שהאישה הסכימה לקבל את טבעת הנישואין לשם קידושין) ואמירת המשפט המרגש: "הרי את מקודשת לי בטבעת זו כדת משה וישראל". משפט שנחקק היטב בזכרון של בני הזוג, ולכן הטבעת בעלת משמעות כל כל גדולה ועמוקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה