יום ראשון, 7 במרץ 2010

עיצוב שמלות כלה


מה ללבוש?' היא אחת השאלות החשובות והמרכזיות שעולות מדי יום אצל כל אישה. גם אם אף פעם לא היית מהנשים המכורות לצו האופנה ומעולם לא הרגשת מחויבות להשיג את פריטים הטרדניים ביותר, עדיין, סביר להניח שמצאת עצמך, לא פעם, מתחבטת מול ארון הבגדים. ההתחבטויות היומיומיות האלה מתגמדות באופן משמעותי, כשצריך להחליט מה ללבוש ביום החתונה, עם כל המגוון האדיר של שמלות כלה שיש היום. קולקציית שמלות כלה 2015 כוללת בתוכה מגוון אדיר של צבעים ועיצובים וקשה מאוד להחליט איזה שמלה מתאימה לך, אך עם כל זה, זה תהליך קסום שלא כדאי לפספס.

שמלת כלה - שלומית אזרד
בחירת שמלת כלה לא לבנה משמעותית ומקוריות, כך שהיא משליכה גם על הסובבים אותך, כמו בני המשפחה. אם בחרת לעצב שמלת כלה אחרת, זה אומר שבחרת אחרת מכל נשות המשפחה, מהחברות או מהבת של השכנה. בקולקציה של שמלות כלה 2015 אמנם לא ניתן לראות צבעים ייחודיים במיוחד אבל עדיין אפשר למצוא משהו שונה ולא רגיל. נכון שבחירת שמלה כזו עשויה להרים גבה או יותר, בקרב הנשים שמסביב, אבל אסור לך לשכוח שמדובר ביום החתונה שלך. כך שאת אמורה לבחור במה שמתאים לך, במטרה לבטא את האופי הייחודי, בלי פחד להפגין נוכחות בלעדית בסצנת החתונות בסביבה, גם אחרי שהחגיגה נגמרה.

אם את מעוניינת בשמלת כלה ייחודית ומיוחדת אך עדיין חשוב לך להתחשב בסביבה במקביל לבחירה המיוחדת שלך, תוכלי לבחור בצבעים כמו צהוב, אפרסק, ורדרד, תכלת שמים ואולי אפילו לילך בהיר כמו שמציעה לנו קולקציית שמלות כלה 2015. אלו צבעים המתרחקים מהצבע הלבן במעט, נשארים בטווח הגוונים הבהירים, כך שהשינוי מורגש אך לא באופן קיצוני דרסטי. הבחירה לעצב את הקולקציה החדשה בגוונים בהירים יכולה לשמש תחליף מצוין לצבע הלבן הבנאלי, לשדרג את המראה על פי הטעם האישי שלך וכמובן להשיג את המטרה הנעלה: להפוך אותך לכלה אחת ויחידה.

אחד הטרנדים שהתפתחו בשנים האחרונות בסצנת עיצוב שמלות כלה, הוא הסגנון הוויקטוריאני. גם הקולקציה החדשה של שמלות כלה 2015 מאופיינת בגווני קרם עם עיטורי רקמה מוזהבים ואבני חן בצורות ק
לאסיות. פרחים צבעוניים, רקומים או תפורים באזור החלק התחתון של השמלה, יכולים לעשות שינוי משמעותי. בייחוד אם תבחרי בצבע זהה לצבע הפרחים בזר הכלה. אם את רוצה להפתיע, פרח גדול במיוחד בצבע נבחר, באזור התחתון של השמלה יכול להפוך את כל המראה למעניין ומרענן. כמובן שחשוב לעצב ולמקם אותו נכון כדי ליצור בלעדיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה