יום חמישי, 11 במרץ 2010

פוליש

נקיון ופוליש הם אחד מאבני היסוד בעולם המזון. כאשר אזור העבודה והמחיה נקי ומסודר, הסיכוי להצלחה גבוה בהרבה והסיכוי למשוך לקוחות עולה מאד. פוליש רק מחזק את התחושה הנעימה של הנקיון.

פוליש וגם נקיון נעשים רק על ידי מומחים. לא כל אחד יכול לקום בבוקר ופתאום להחליט להקים חברה המתמחה בנקיון ופוליש ושהוא רוצה לעשות נקיון ופוליש. צריך מומחיות מסויימת, ציוד מתאים, הבנה של התהליכים, ידע ונסיון. בגדול, פוליש הוא תהליך שבסופו הרצפה או כלי המטבח או המכונית גם נקיים וגם מבריקים.

פוליש בעצם זה הברקה של משטחים ובעיקר מרצפות. הוא למעשה מחדש את המוצר עליו עובדים וגורם לו להראות מבריק ונקי במיוחד. נקיון ופוליש זה אחד הדברים היותר חשובים בכל עסק, אך בעיקר בעסקי המזון, כאשר מקום (או מסעדה לצורך העניין) נראה נקי הוא נראה הרבה יותר מכובד ובאווירה שיותר כייף לאכול . כאשר הבית או מקום העבודה נקיים ומבריקים, הסיכוי להצלחה גבוה בהרבה והסיכוי למשוך לקוחות עולה מאד. פוליש רק מחזק את התחושה הנעימה של הנקיון.

כיום יש מאות חברות פוליש. ישנם גם חברות שמתמחות רק בתחום מסויים אך בסיכומו של עניין הכל מתחיל ונגמר בניקיון. עסקי הפוליש וחברות הניקיון התפתח מאוד בארץ בשנים האחרונות וכיום כל בעל עסק יודע שכדאי אחת לכמה זמן לעשות ניקיון כולל של מקום העסק\העבודה. בכלל זה לא חייב להיות רק בעלי עסק, גם ניקיון בתים פרטיים, בניינים, חדרי מדרגות וכו..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה