יום שלישי, 2 במרץ 2010

טיול לחתן המצווה

טיולי בר מצווה כוללות חבילות משפחתיות אטרקטיביות במיוחד הרי כיום טיולי בר מצווה זה כבר לא טיול של הילד עם ההורה), עם טיסה ומספר לילות מבוקש במלון מרכזי בעיר היעד. במסגרת לוח הזמנים, שירכיב את החוויה הזו אפשר ליהנות מביקורים במוזיאונים המרשימים בעולם, גני ענק אלגנטיים, אתרים היסטוריים בהם התרחשו אירועים ששינו את פני האנושות וגם במסעדות ובתי קפה. אך ישנם גם כאלה שלא כל כך מתלהבים מאטרקציות אלה ולכן בר מצווה בכותל המערבי הכולל סיורים בירושלים הינה תמיד אלטרנטיבה לא רעה בכלל שיכול להסב חוויה עוצמתית ומהנה.

טיולי בר מצווה יכולים להיות גם ייחודיים ולא כל כך שגרתיים, קחו את אוסטרליה למשל, ארץ הקואלה והקנגורו. הטיול הזה לא יכול להיכנס לקטגוריה של קפיצה קצרה לחוץ לארץ. מדובר ביבשת ייחודית עד כי למרות שהשפה המקומית בה היא השפה הבינלאומית, אנגלית, עדיין מדברים אותה אחרת. באוסטרליה מרגישים כבני בית ועם זאת מגלים תרבות אחרת, מערבית אך מסקרנת, הרי בכל זאת מדובר ביבשת עם כ-20 מיליון תושבים, שמתפרשת על קרוב ל-8 מיליון קמ"ר ונחלקת ל-3 אזורי זמן. בהחלט יכל להיות מקום נפלא לטיול הבר מצווה של ילדכם. אגב, גם לעשות טיול בר מצווה בירושלים הינה חוויה ייחודית. הרי בר מצווה בכותל המערבי זהו משהו מאוד פופולארי של לא מעט משפחות שמשם כמובן ניתן להמשיך לעשות סיורים בירושלים.

אם אתם מתכוונים לקיים את טיולי בר מצווה במהלך אחת מהחופשות הארוכות בשנה, כמו החופש הגדול (מומלץ ביותר), חופשת סוכות או חופשת פסח, ארצות הברית יכולה להוות אופציה מעניינת. לאלו שבחרו באפשרות הזו מומלץ להכניס גם כמה פארקים לאומיים ללוח הזמנים, מה שיהפוך את חוויית הטיול למשובחת יותר ויבהיר שהמדינה הזו לא מסתכמת בגורדי שחקים ומפורסמים על שטיחים אדומים. טיולי בר מצווה לארה"ב יכולה להוות חוויה ענקית לחתן המצווה. יחד עם זאת, טיולי בר מצווה בירושלים גם כן עדיין יעד עבור לא מעט חתנים ומשפחות שכן הטיול כולל סיורים בירושלים וכידוע, יש לא מעט מוקדי תיירות בעיר הבירה ולא בהכרח רק עבור אלא הבאים מחו"ל.

אטרקציה מדהימה ומרתקת לטיולי בר מצווה היא אפריקה. אם בן/בת המצווה מכורים לטבעי ולפראי ההצעה הבאה יכולה להפוך להגשמת חלום אולטימטיבית: טיול בספארי של קניה. אפשר למצוא חבילות משפחתיות, של בין שבוע ל-10 ימים, שכוללות בין היתר מסלולים רגליים, טיולי ג'יפים, שיט בנהרות, ביקורים בשמורות ובשטחים פתוחים ופראיים, ביקור בכפרים בהם תפגשו בני שבטים מקומיים וצפייה באורח חייהם. טיולי בר מצווה לאפריקה אמנם לא הכי פופולרית כיום אבל זו חוויה מיוחדת ומרתקת שלא כל אחד זוכה לה. מי שהתקציב שלו אינו מאפשר לו לערוך טיול בחו"ל, ירושלים היא תמיד יעד אטרקטיבי לטיול. הרי בר מצווה בכותל זה דבר נפוץ ביותר ולעשות אחריו סיורים בירושלים כולל ביקור באתרים היסטוריים ומסעדות אותנטיות זאת בהחלט חוויה מיוחדת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה