יום רביעי, 27 באפריל 2011

עומד אני על הבמה

אני לא מבין איך אמנים, אח"מים יכולים ככה לעלות על במות ולהתחיל לשיר או לנאום מול קהל של אלפי אנשים. צריך כל כך הרבה ביטחון וניסיון. אני בטוח שאם אני אעלה על במה ואצטרך לנאום לעיני קהל של כל כך הרבה אנשים אני בטוח אתבלבל. גם שחקנים בהצגה קשה מאוד לשחק. לעלות על במות התיאטרון, להיכנס לדמות ולבצע את התפקיד מבלי להתבלבל זה גם כן לא פחות קשה.

לא יודע למה, אם יש משהו שאני ממש רוצה לעשות, זה לנסוע להוואי לראות קרקס! מאז שהייתי ילד קטן, אהבתי נורא להטוטים עם חיות וראיתי כמה קרקסים בטלוויזיה אבל אף פעם לא הייתי באחד כזה. שמעתי שבהוואי יש המון קרקסים מדהימים עם פילים, קופים ועוד שלל חיות. אני משתוקק לראות אותם עולים על ה- במות ומתחילים לעשות פעלולים מגניבים, קופצים בין חישוקים, נוסעת על חד אופן על חבל דק, קופצים מה- במות לתוך בריכות ועוד שלל להטוטים יפים.

חברות המתמחות בתחום במות לאירועים חייבות להיות מקצועיות ברמה גבוהה וחשוב לבדוק היטב את המסמכים הדרושים של אישורי הבטיחות וכדומה, כי בעניין של בטיחות אין מקום לשיקול כלכלי. בתחום המקצוע של במות לאירועים דרוש המון ניסיון וידע והוא אינו קל כפי שאולי ניתן לחשוב. מבחינת מחיר, כמובן שהוא משתנה מחברה לחברה כאשר בדרך כלל בעלי החברות נוטים להיות גמישים ומתגמשים בהתאם לאירוע וליכולת הכלכלית של הלקוח.

בכל הקשור לתחום ההפקות וארגון אירועים סביר להניח שתצטרכו את עזרתם של חברות הנותנות שירותם בתחום במות ומתקנים לאירועים. מכיוון שיש היצע גדול מאוד בתחום זה של במות ומתקנים לאירועים, חשוב לבחור את החברה ולדעת למי לפנות בעיקר על ידי קבלת המלצות ומידע ברשת. אין זה משנה אם האירוע נערך במקום סגור או בחוץ באוויר הפתוח, שכן לחברת ה- במות לאירועים יש פתרונות לכל דבר ולכל סוג של אירוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה