יום חמישי, 5 במאי 2011

הדפסת שלטים

סוגי שלטים יש המון, אם זה שלטי ניאון, שלטים מוארים או שלטים לעסקים. חברות העוסקות בתחום השלטים לוודאי יגידו לכם שהם מתמחים בכל סוגי השילוט. האמת, חברות מקצועניות עם ניסיון רב שנים בתחום יכול מאוד להיות שזה אכן נכון. אך למעשה, ישנם חברות אשר אינם מסוגלים להתמודד עם סוגי האתגרים ומתמחים רק בתחום מסוים בענף השילוט. לכן, יש לבדוק היטב, לעשות סקר שוק קטן, לראות אפילו מסמכים דרושים על מנת שתבחרו את החברה המתאימה והרצינית ביותר.

אם יש משהו שאני משהו שאני ממש שונא זה שלטים לא ברורים. לנסוע בתל אביב עם האוטו ולראות שלטים שאינם ברורים זה הכי סיוט שיש. רושמים על השלט לדוגמא דיזנגוף ישר, אתה נוסע ישר ופשוט לא מגיע לשום מקום. אחרי זה אתה שואל מישהו איפה זה דיזנגוף? הוא אומר לך, היית צריך לפנות שמאלה לפני 200 מטר. אבל זה הייתה סתם דוגמא, למעשה אני מכיר היטב את תל אביב, מה גם אני רוב היום עם האופניים כך שזה לא ממש משנה לי. רק רציתי להמחיש את העניין.

אך הלוואי היה לי כלב! אני כל כך רוצה כלב, אני פשוט לא יכולה לתאר עד כמה. בא לי איזה כלב האסקי כזה יפה ומדהים, לצאת לטייל איתו, שאני אבוא הביתה מהעבודה שהוא יקפוץ עליי מרוב אהבה. רק לא את הכלבים הענקיים והמפחידים האלה שלאנשים שיש אותם תולים שלטים מחוץ לבית, זהירות כלב נושך!. לא מבינה איך אנשים מחזיקים כלבים כאלה, מה כיף בזה? למה בכלל לתלות שלטים שיזהירו מפני הכלב? כלב אמור להיות ידידותי, חברתי, שיהיה אפשר ללטף אותו בכיף וברוגע, לא בשביל לפחד ממנו ורק שהבעלים שלו יוכלו להתקרב אליו. אני הגעתי להחלטה, אני אשכנע את ההורים שלי ואביא כלב לבית!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה