יום ראשון, 17 באפריל 2011

קייטרינג לבר מצווה

קייטרינג לבר מצווה הוא אחד הדברים החשובים באירוע של חתן המצווה. אז נכון, גם עיצוב המקום ובחירת התקליטן הוא בהחלט משהו שנלקח בחשבון על איכות האירוע אך בדרך כלל כאשר האוכל יהיה טוב כך האורחים יגדירו את האירוע כמוצלח. בסופו של דבר אם יש משהו שהאורחים מתעצבנים עליו במיוחד זה שהאוכל לא טוב. על העיצוב עוד פחות ומסתכלים וגם על איכות התקליטן הם אף יוכלו להבליג, אך על האוכל לא. לכן קייטרינג לבר מצווה צריך להזמין ממקצועיים בתחום וגם כמובן שיהיו מספיק מלצרים.

לאירוע בר מצווה, כמו כמעט לכל אירוע, נהוג להביא צ'ק מכובד. אך אין זה משנה באיזה אירוע מדובר. בין אם זה חתונה, טקס אירוסין, אירוע חינה או כל דבר אחר, לכל אירוע שהאורחים טורחים להגיע ולהניח צ'ק מכובד יידרשו גם אם לא בפומבי לקבל בתמורה אוכל טוב ושירות אדיב. לכן בחירת ה- קייטרינג לבר מצווה היא כל כך חשובה. אם תחשבו על זה, גם אתם כאשר אתם מוזמנים לאירוע כלשהן כנראה נותנים חשיבות עליונה לטיב הארוחה. כיום אפשר למצוא חברות המתמחות בעיקר ב- קייטרינג לבר מצווה ומוטב לפנות אליהם ולא לכל חברת קייטרינג.

חגיגת בר מצווה לילד זו בהחלט חוויה של פעם בחיים. הילד עולה לתורה, מגיע למצוות ואחרי הטקס הרשמי בבית כנסת וגם אולי בכותל הגיע הזמן לחגיגה עם החברים במועדון לבר מצווה או אולם אירועים. אז אחרי שבחרתם את המקום, ההחלטה החשובה ביותר לאחר מכן זה כמובן חברת ה- קייטרינג לבר מצווה של חתן המצווה. האוכל תמיד היה וסביר להניח שתמיד יהיה מרכיב מרכזי וחשוב בכל אירוע לכן חשוב לבחור חברה מקצועית ומומלצת. יתרה מכך, אם הם מתמחות בעיקר ב- קייטרינג לבר מצווה זה טוב אף יותר.

להזמין חברת קייטרינג לאירוע שלכם אינה משימה פשוטה. ישנם המון חברות קייטרינג כך שההתלבטות היא בהחלט גדולה. אחת הדרכים לעזור לכם להחליט זה כמובן באיזה סוג של אירוע מדובר. יש הבדל גדול בין קייטרינג המיועד לחתונה לבין קייטרינג לבר מצווה לדוגמא. בעוד לחתונה סביר להניח שיהיה אוכלוסייה יותר מבוגרת כך שאפשר להזמין מנות גורמה וארוחות שמתאימות יותר למבוגרים. בעוד קייטרינג לבר מצווה הארוחות יכללו בעיקר אוכל המתאים לילדי גיל העשרה המוקדמים כמו: שיפודי על האש, סטייק וכדומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה