יום שלישי, 12 באפריל 2011

לימודי הנדסאים

אין ספק שאחד ההתלבטויות הכי קשות לחיילים משוחררים ושל אנשים בכלל זה איזה מסלול לימודים לבחור. יש כאלה שיודעים כבר מגיל קטן בדיוק מה הם אוהבים ומה הם רוצים לעשות. יש כאלה הרוצים להיות מארגני חתונות, יש כאלה שיודעים בוודאות שהם הולכים להיות מעצבי אופנה ויש כאלה הבטוחים שהולכים להיות אנשי עסקים גדולים. אלה שלא ממש יודעים בוחרים לרוב מסלול לימודים מבוקש כמו הנדסאים או חשבונאות שזה מקצועות שכמעט תמיד יש להם ביקוש בשוק. לחשבונאות יש המון קורסים שאפשר לעשות כמעט בכל מקום ובכל זמן בעוד הנדסאים ניתן להמשיך את הלימודים מי שרכש מקצוע טכנולוגי בתיכון.


לימודי הנדסאים הם למעשה לימודים המכשירים את הסטודנטים להיות אנשי מקצוע בתחום הטכנולוגיה. הוא נחשב למקצוע איכותי ומבוקש ביותר כאשר בתחום לימודי הנדסאים ישנו מגוון רב של התמקצעויות בכל מיני תחומים כמו: הנדסת חשמל, אלקטרוניקה, הנדסת תוכנה, תעשייה וניהול ועוד שלל מקצועות המעניקים תואר הנדסאי. לכל תחום כמובן יש מסלול לימודים שונה כאשר הלימודים נמשכים לרוב שנתיים או שלוש. הביקוש ל- הנדסאים גודל משנה לשנה היות שהטכנולוגיה רק הולכת ומתקדמת לכן יש דרישה גדולה למהנדסים.


ההרשמה ללימודי הנדסאים כרוכה כמובן בתנאי קבלה מסוימים כאשר רוב המקומות ידרשו לפחות תעודת בגרות מלאה וציונים טובים במקצועות הריאליים. לאלה אשר למדו מגמה טכנולוגית בתיכון יהיה קל יותר להתקבל. בתחום לימודי הנדסאים ניתן לראות מספר תחומי לימוד מרכזיים כמו: הנדסת חשמל, הנדסת תוכנה והנדסת תעשייה וניהול. בתום הלימודים וקבלת תואר ההנדסאי ניתן להשתלב די בקלות בשוק העבודה שכן הנדסאים מחפשים המון בחוץ וזהו אחד המקצועות המבוקשים ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה